
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
تبریز
حضوری
تبریز
تلفنی
متنی
تخصص
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
125314
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر حسین قاسمی مقدم سعدآبادی
تلفن مطب
61 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
31 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدر بنده کانسر معده دارند و روند درمان را با ایشان طی میکنیم پزشک بسیار حاذق و خوش برخورد و با حوصله ای هستند در ویزیت آنلاین هم در اسرع وقت تماس میگیرند با حوصله موضوع را بررسی نموده و نیاز به آزمایش و دارو باشه به صورت غیر حضوری توسط نسخه الکترونیک تجویز میکنند
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
من بخاطر پدرم با دکتر ویزیت آنلاین انجام دادم طبق تحقیقاتی که انجام دادم و طی ویزیت ثابت شد پزشک خوب و با معلوماتی هستند ولی به دلیل اینکه فقط یک روز هفته تبریز هستند باعث نگرانی من بود و ترجیح دادم با پزشکی که بیشتر دسترسی داشته باشم ادامه بدم
کاربر پذیرش 24
18 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل کم خونی ژنتیکی دارم و برای تایید میزان هموگلوبین خون نیاز به مشاوره با پزشک حاذق داشتم که دکتر حسین قاسمی بسیار عالی پاسخگو بودند و استرس ناشی از عدم امکان عمل جراحی با شرایط فعلی ام را از بین بردند ، بسیار مهربان و متین هستند .
س
سولماز مجازی
کاربر پذیرش 24
06 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
دیروز رفتم ویزیت شدم دکتر برام آزمایش نوشتن امروز جواب آزمایش رو بردم منشی اجازه نداد برم نشون بدم گفت باید ویزیت بگیری کلینیک هم خیلی شلوغ بود نشد ویزیت بگیرم مجبور برای فردا ویزیت گرفتم این یعنی چی ؟؟؟
س
سمین نایب نوبر
کاربر پذیرش 24
23 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
باسلام من از بابت درمان خودم توسط پزشک حاذق جناب آقای دکتر قاسمی مقدم راضی هستم خدای مهربان رو شاکرم که در مسیرم چنین پزشک با اخلاق با حوصله وتوانارو قرار داده آرزوی سلامتی برای ایشان دارم
کاربر پذیرش 24
07 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
1
باسلام دکتر قاسمی خیلی دکتر خوب وناز هست این دکتر منو از مرگ نجات داد من یک جوان 38 ساله هستم اسم جلال دل گذر هست اهل تبریز هستم بسیار راضی هستم از دکتر قاسمی
م
مریم عبدالله بیگی
کاربر پذیرش 24
30 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوب عالی من کم خون بودم با یه نسخه خوب شدم،امکانات شیخ الرئیس خوب نیست ،،آسانسور تاریک ،سرویس بهداشتی آلوده ،،،خلاصه دکتر خوب کلینیک بد
کاربر پذیرش 24
19 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
اول با منشی ایشون در واتس آپ صحبت کردم بعد منشی مدارک های منو به دکتر دادن و دکتر باهم تماس گرفتن و بسیار خوب راهنماییم کردن ممنون از ایشان
کاربر پذیرش 24
28 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتری بسیار مهربان و دلسوز و درمان عالی برای بیماران دارند متشکریم که بیمار ما را به نحو احسن درمان کردند سایشون مستدام
کاربر پذیرش 24
01 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی هست از نظر اخلاقی وبرخورد بابیمارخوب هست واما برای در مان وقت داده ندیدم کارش چطور هست ولی میگویند دکتری خوبی هست
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی