
فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 16:00
تهران
400,000تومان
تخصص
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
32751
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر نعمت الله رستمی در تهران
تلفن مطب
435 دیدگاه
ر
ربابه
کاربر دکترتو
06 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم دچار کنسر سینه فاز ۴ بودند داروی تجویزی دکتر کاملا بروز بود بطوریکه وقتی مادرم برای ادامه درمان به آمریکا رفتند آنجا هم با همین دارو درمان را ادامه دادند. آقای دکتر بسیار حاذق و صبور هستند الهی هیچکس گرفتار این بیماری نشه و من قطعا ایشان رو توصیه میکنم
ر
رضا
کاربر دکترتو
10 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای مشاوره نزد دکتر مراجعه کردیم به نظرم دکتر برخلاف دکترایی که رفته بودیم رفتار بسیار حرفه ای داشتن و حداقل نمک روی زخم ما نریختن بسیار آرام و حرفه ای مشاوره دادن و راه حل پیش پای ما گذاشتن❤️
ه
هلیا
کاربر دکترتو
25 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3
من با اینکه از قبل نوبت دارم هر دفعه که میرم وای و بیش از ۴ ساعت معطل میشم توی مطب و در آخر احساس میکنم پکن. دیگه خسته هستن که صحبتی نمیکنن فقط صحبت های من رو میشنوم و نسخه مینویسن
ب
بدون نام
کاربر نوبت
04 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
همسرم عمل جراحی رحم داشتند وبعد از عمل جواب پاتولوژی امد وتحت نظر ایشان شش جلسه شیم می درمانی شدند وخدا رو شکر بعد از ام ار ای و ازمایش خون علاعم وجود نداره
کاربر نوبت
04 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
همسرم عمل جراحی رحم داشتند وبعد از عمل جواب پاتولوژی امد وتحت نظر ایشان شش جلسه شیم می درمانی شدند وخدا رو شکر بعد از ام ار ای و ازمایش خون علاعم وجود نداره
ب
بدون نام
کاربر نوبت
08 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خدا بهشون عمر باعزت بده ، سرطان خون داشتم کامل درمان شدم و خوب شدم ، بسیار تشخیص شون عالیه ، تجویز شون عالی ، همه چیز عالی ، خدا ازشون راضی باشه
کاربر نوبت
08 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خدا بهشون عمر باعزت بده ، سرطان خون داشتم کامل درمان شدم و خوب شدم ، بسیار تشخیص شون عالیه ، تجویز شون عالی ، همه چیز عالی ، خدا ازشون راضی باشه
ن
ناصر
کاربر دکترتو
18 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
در بین چند فوق تخصصی که در این ایام جهت مشاوره و درمان مراجعه داشتم، بهترین بوده، هم از نظر تجربه و هم به روز بودن اطلاعات و دانش روز رشته خود.
کاربر نوبت
03 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من جدیدا بیمار ایشون شدم فعلا درمانی شروع نکردن برای من ولی تعریفشون رو شنیدم ظاهرا دکتر بسیار صبور و حاذقی هستند.
ب
بدون نام
کاربر نوبت
03 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من جدیدا بیمار ایشون شدم فعلا درمانی شروع نکردن برای من ولی تعریفشون رو شنیدم ظاهرا دکتر بسیار صبور و حاذقی هستند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.