
تصویربرداری (رادیولوژی)
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
تصویربرداری (رادیولوژی)
کد نظام پزشکی
34596
عکس OPG دندان
سونوگرافی بیماران پیوندی
سونوگرافی شکم و لگن
سونوگرافی سلامت جنین
عکس برداری روده کوچک
سونوگرافی لگن
سونوگرافی رنگی
عکس برداری رنگی از رحم (هیستروسالپینگوگرافی)
سونوگرافی تاندون و عضلات
رادیولوژی دیجیتال
تلفن مطب
43 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
29 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام اقای دکتر واقعا در امر درمان حازق هستن.فقط بسیار کم صحبتن.اگه برای بیماران توضیحات بیشتری در مورد بیماری و نحوه درمانش بدن عالیه.خدا خیرشون بده و انشاا... همیشه صحیح و سالم باشن.
ر
ریحانه سادات رسولی
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
با درود. از سال 97 مریض آقای دکتر سالک هستم. بسیار سنجیده عمل می کنن.با توجه به وخامت غده های سرطانی من، نحوه ویزیت و پیشنهادات داروئی ایشون عالی بود. خدا پشت و پناه شون باشه.
آ
آزاده رحیمی
کاربر پذیرش 24
30 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر سالک ، دکتری بسیار متعهد ، خوش برخورد ، دقیق و پیگیر تا حصول نتیجه می باشند و ما از ایشان رضایت کامل داشته و به دیگران نیز توصیه اکید می نماییم.
ن
نازنین زهرا غلامی
کاربر پذیرش 24
16 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنظر من دکتر سالک سفیر خدا روی زمین است یک فرشته پرتلاش و حاذق و خوش برخورد که حال و روحیه ی بیمار را خوب نگه می دارند در پناه خدا باشند همیشه
م
مرضیه اکبریان
کاربر پذیرش 24
30 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
فقط میتونم بگم یک فرشته به تمام معناست الهی همیشه درپناه لطف خدا سالم وشاد باشه .ممنونم از تمام زحماتی که واسمون میکشه .
آ
آذردخت معیری
کاربر پذیرش 24
06 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
باسواد ، جدی ، دلسوز ، مهربان، متعهد، با اخلاق و دقیق . ازشون متشکرم و ارزوی سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر براشون دارم .
کاربر پذیرش 24
21 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام .یک ساله مریض آقای دکتر سالک هستم بسیار با تجربه و صبور هستند و نحوه ویزیت و پیشنهادات دارویی ایشان عالی است
کاربر پذیرش 24
21 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر یک انسان خیلی بزرگ ومتعهد هستن برای تمام مریض هاشون وقت میگذارند تشخیص شون هم خیلی عالی
کاربر پذیرش 24
06 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر متبحر و خوش برخوردی هستن من دوساله تحت نظرایشونم و از درمان راضی خدا حفظشون کنه
کاربر پذیرش 24
03 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
در حال درمان کانسر تخمدان تا الان چهار جلسه شیمی درمانی شدن و دکتر از روند درمان راضی هست.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی