
پزشکی عمومی
قم
حضوری
قم
تلفنی
متنی
تخصص
پزشکی عمومی
کد نظام پزشکی
4070
تب دنگی
گاستروانتریت (التهاب معده و روده)
دیابت نوع 1
آسم برونش
تیروئید در کودکان
بوتاکس دور چشم (پنجه کلاغی)
سندرم روده تحریک پذیر (IBS)
دیابت نوع 2
مشکلات مفصلی و عضلانی
بوتاکس صورت
مطب بلوار الغدیر
تلفن مطب
46 دیدگاه
ف
فریبا پوراسمعیل
کاربر پذیرش 24
09 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام در رابطه با شخصیت پزشک محترم آقای دکتر شیری ایشان از صبر و حوصله و گوش دادن به صحبتهای مددجو مثال زدنی بودند بر عکس پزشکان تغدیه دیگر هیچ برندی را معرفی نکردند برنامه غذایی ایشان در دسترس هست بسیار با اخلاق و دلسوز بودند اولین بار مراجعه بنده بود خوشحالم که جناب آقای دکتر شیری رو برای بهبود روند بیماری خودم انتخاب کردم فقط نبود دستگاه جهت اخذ نوبت و حضور در پذیرش و ایجاد ازدحام جهت گرفتن فیش و حضور دو ساعت ونیم در صف انتظار سخت بود چون پذیرش اینترنت همزمان به چندین نفر ساعت 5.5 رو اعلام کرده بود با توجه به اینکه زمان حضور در مطب تغذیه طولانی تر از پز شکان دیگر هست از نظر رفاهی حتی من آبی برای خوردن هم پیدا نکردم رفتار پرسنل درمانگاه هم محترمانه بود
غ
غزال
کاربر دکترتو
29 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام خانم دکتر قدمی رو اطلاع داشتم که با بیمار هایی بسیار خاص با شرایط زندگی بسیار خاص در ارتباط بودند و کمک بزرگی در بهبود هرچه بهتر روند درمان روح و جسم و اوضاع خانوادگی و بازگشت به زندگی شان داشتند .این برای من بسیار مهم شد که از نزدیک با ایشان مراوده و ارتباط برقرار کنم و ایشان چند سال هست که مشاور و درمانگر خود من هم هستند .الحمد لله که بیماری من تحت کنترل دارو هست و از خدمات مشاوره ایشان هم بهره میگیرم .بسیار عالییییی
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
27 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خانم قدمی یکی از اساتید من در دانشگاه بود که من به علت یک سری مشکلات شخصی بهشون مراجعه کردم 3سال تقریبا مراجعشون بودم از لحاظ اخلاق، برخورد با مراجع، مهربانی، دلسوزی، علم درجه یک هستند، در زمینه اعتماد به نفس کمک بزرگی به من بودند، ازشون ممنونم، همچنین مرکز خوبشون و رفتار خوب منشی
م
مهدی نجارزاده
کاربر پذیرش 24
13 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد پرسنل خوب و برخوردخود آقای دکتر عالی بود.ایرادات-1-زمان ویزیت خیلی تقریبی است بطوریکه من در هر دو مرحله از ویزیتم بیش از 2ساعت منتظر بودم(علیرغم گرفتن نوبت اینترنت)-2-در سالن انتظار مطب صندلی برای نشستن مراجعین وجود ندارد
ک
کبرا توکلی
کاربر پذیرش 24
29 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر بهترین دکتر تغذیه در استان قزوین به نظرمن هست من دیابت بارداری داشتم تحت نظر ایشان بهتر شدم واز لحاظ اخلاقی بهترین دکتروخیلی متواضع هست
ش
شقایق شکیبایی
کاربر پذیرش 24
30 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
نحوه ویزیت رضایت بخش ولی هزینه ویزیت به نرخ نیمه دولتی دریافت شد ومتاسفانه نوبت انتظار 1/5 ساعت از زمان دریافت نوبت بیشتر شد
ز
زهره اسدی
کاربر پذیرش 24
30 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
سلام وخسته نباشیدبسیارعالی هم پرسنل وهم خوددکتربسیاربااخلاق.صبورودقیق، ومن نزدیک 30کیلوکاهش وزن داشتم
م
منا پرواس
کاربر پذیرش 24
02 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
من خیلی خوب داشتم جواب میگرفتم متاسفانه کمی فشار اومد بهم و ناتمام ماند رژیمم.
م
مریم طاهری
کاربر پذیرش 24
31 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای سیستم نوبت دهی و معطلی افتضاح و معطلی بسیار زیاد
ا
الهه بهرامی
کاربر پذیرش 24
21 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر فوقالعاده صبوری بودن و وقت زیادی برا مراجعه کننده ها میذاشتن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی