
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
کد نظام پزشکی
33702
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
آدرس و تلفن مطب دکتر زهرا رضایی یزدی
تلفن مطب
473 دیدگاه
ا
الهام رنجبردوست آبادی
کاربر پذیرش 24
21 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من اوایل بیماری رماتیسم مفصلی که داشتم انگشتان دستم ورم کردن وکم کم دردناک وغیر قابل کار کردن شدن وخشکی صبحگاهی خیلیرشدیدی داشتم وطی آزمایشات مختلف وآشنا شدن باخانم دکتر رضایی یزدی متوجه شدم رماتیسم مفصلی دارم خیلی بدن درد ومفاصلم دردناک بود وطی اولین نسخه بهتر وبهتر شدم ودرحال حاضر دوتا فرزند سالم بدنیا آوردم وخداوند را شاکرم که باخانم رضایی آشنا شدم
کاربر نوبت
12 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من 8سال است تحت نظر ایشون هستم بسیار دکتر حاذق وبا تجربه هستن بیماری منو ایشون تشخیص دادن فقط وتحت درمان شدم بیماریم روماتیسم استیل بود خدارو شکر تحت کنترل در اومد بسیار دکتر دقیق وتشخیص درست ممنونم خانم دکتر مهربونم️
کاربر نوبت
21 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من انگشتام ورم کرده بودند ودرناک شده بودند وبعد ها طی ازمایشات متعدد متوجه شدم رماتیسم دارم وبعد از اینکه باخانم دکتر آشنا شدم وتحت مراقبت قرار گرفتم خیلی خیلی حالم بهتره ودرحال حاضر هم دوتا دختر سالم بدنیا آوردم
کاربر نوبت
23 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خدا خیرشون بده من چند تا دکتر رفتم خوب نشدم تا خانم دکتر رو بهم معرفی کردن یکی از دوستانم خیلی دعاشون میکنم کارشون حرف نداره الان شکر خدا ولطف وکمک خانم دکتر حالم خیلی خوبه
ا
افسانه صالحی
کاربر پذیرش 24
09 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیفیت درمان عالی مدت زمان مراجعه هر بیمار زیاده یعنی خانم دکتر خیلی با توجه زیادمعاینه میکنن. داروهای به روز و مفیدی رو معرفی میکنند نحوه برخورد عالی عالی عالی
کاربر نوبت
01 آذر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
بله دکتر بسیار باحوصله و حاذق هستند من به علت بیماری رماتیسمی مدت 16 سال مریض ایشان هستم و بیماری ام تحت کنترل است. فقط دسترسی غیرحضوری با ایشان کمی سخت است.
کاربر نوبت
27 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم زانو دردشدیدداشتن وتوسط ایشون معالجه شدن میتونم اینوبگم کارشون فوق العاده س وپزشک حاذقی هستن هزینه ای که ازبیماران میگیرن حلالشون باشه
کاربر نوبت
04 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من که دعاگوی خانم دکتر هستم همیشه هرچی دکتر رفتم خوب نشدم درحدی کمر درد داشتم که گریه میکردم سه ماه ولی با خواست خداوکمک خانم دکتر خوب شدم
کاربر پذیرش 24
12 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکترزهرا رضایی یزدی بهترین دکتره ولی نوبت گرفتن. فهمیدن اینکه چه روزایی تو بیمارستان قائم هستن تو کلینیک سخته چجوری باید پیدا کنم دکترو؟
خ
خدیجه راز
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک فوق العاده خوب مهربون باحوصله به حرف مریضاش گوش میده من اولین بارم رفتم پیششون خیلی راضیم به خصوص ازاخلاقشون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی