
فیزیوتراپی
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
فیزیوتراپی
شماره پروانه
ک-103
لرزش درمانی کامل بدن
الکتروآکوپانکچر
تصحیح گفتار
زبان درمانی
توانبخشی از راه دور (تله ریهب)
تصحیح صدای بلند
بلع درمانی
صدای زنانه در مردان
اختلال شنوایی
آموزش مهارتهای ارتباطی
مطب دکتر تانیا اورندی در شیراز
تلفن مطب
46 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من شخصابه دلایل زیرازخانم دکتر اورندی ومنشی محترم ایشون راضی وخرسندهستم وکمال تشکررادارم: ۱- خوش اخلاقی ، خوش برخوردی، ادب ومهربانی هم خانم دکتر هم منشی ایشون ۲- آرام بودن مطب ونظافت محیط ووسایل ۳- توضیحات وراهنمایی های مؤدبانه وصبورانه خانم دکتر وخانم منشی به هر سؤالی که پرسیده میشد ۴- خوشحالی بی اندازه خانم دکترازاینکه بیمارشون روبه بهبودی هستند ۵- راهنمایی ها و توصیه های لازم خانم دکتر به بیماربعدازپایان هرجلسه واتمام دوره درمان واینکه حتمابایداین سفارشات جدی گرفته شود ۶- من درناحیه کمر وپای راست واقعا عذاب میکشیدم ودردبسیارشدیدی داشتم به گونه ای که نه پشت فرمان ماشین میتوانستم بنشینم نه سرسفره غذا وباید خوابیده غذامیخوردم امابعدازویزیت شدن توسط خانم دکتر و طی دوره های درمان ، امروزواقعابه آرامش رسیده ام وازاین بابت هم خداراشاکرم هم ازخانم دکترکمال تشکروقدردانی رادارم. خانم دکتر وخانم منشی پایدارباشید و مانا
د
دهقان
کاربر دکترتو
20 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، من دو دوره مختلف طی سالهای متفاوت مراجعه داشتم به خانم دکتر اورندی، هر دو مرتبه نتیجه مساعد رو در زمان کوتاه بعد از چند جلسه داشتم، خانم دکتر خیلی باحوصله و صبورانه مشکلات مراجعهکننده رو میشنون و خیلی دقیق تشخیص میدن که چه درمانی لازمه، توی کارشون بسیار کاربلد و حرفهای هستن در کنار رفتار خوب و با احترام که با مراجعهکننده دارند، هم خودشون و هم خانم منشی که همیشه بهترین همکاری رو برای تایم نوبت داشتن برای من که شاغل هستم و به سختی میتونستم تایم بگیرم. در کل جو مطبشون بسیار خوش انرژی و دوستانه است.
ش
شیلا
کاربر دکترتو
09 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوشحالم بابت همراه شدن در مسیر درمانم با دکتر اورندی درد گردن و کتف و شانه شدید داشتم درددائمی شده بود.. که به درمان های دارویی و فیزیوتراپی و لیزر جواب نمیدادن ولی خوشبختانه با تشخیص خوب و متفاوت خانم دکتر بعد از گذشت ۲ ماه دردی ندارم و ساختار بدنیم به حالت درست دارن برمیگردن... بی نهایت سپاسگزارم🥰🥰 امیدوارم خدا به جان و مال و وجودتون برکت فراوان بده و همیشه درکارتون موفق و پرتوان باشید💜💛💚
ف
فرامرز
کاربر دکترتو
02 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با درد شدید دست چپ مراجعه کردم بعد از سه جلسه 20% کاهش درد و بعد از 6 جلسه بالای 95% کاهش درد ظاهر شد..بعلت مشغله کاری و عدم حضور در شیراز ادامه ندادم ولی خدا رو شکر الان 100% بهبودی حاصل شده.از سرکار خانم دکتر اورندی بخاطر تشخیص درست و درمان عالی و همچنین از سرکار خانم داوری بابت مدیریت عالی مطب و برخورد صبورانه و محترمانه با بیماران بینهایت سپاسگزارم انشاالله همیشه سالم باشید
پ
پروانه
کاربر دکترتو
20 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد و دلسوزانه به حال مریض رسیدگی میکنند و در کار درمانشان بسیار، متبحر و کار بلد میباشند من از خانم دکتر خیلی ممنونم که باعث شدن، نه تنها دردهای جسمی، بلکه دردهای روحی رو هم برای من کاهش دادن، از خانم داوری منشی مهربون ودوست داشتنی، بخاطر برخورد خوبشان و مهارت در تنظیم نوبت دهی به موقع، خیلی ممنون و سپاسگزارم 🙏🙏🌹🌹🌹
ش
شهرزاد
کاربر دکترتو
15 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام دکتر اورندی،یه خانم دکترصبور و مهربان و در کار خودشون کاملا حرفه ای و عالم هستن ،من برای دیسک گردن و آرتروز شانه دست چپ مراجعه کردم،دستم واقعا خشک شده بود و هیچ امیدی نداشتم که دوباره بتونم از دستم استفاده کنم درد وحشتناکی داشتم که الان۱۶ جلسه درمان گرفتم و خداروشکر هم دستم دوباره راه افتاد و هم دردم کم شد و قابل تحمل،از ایشون واقعا تشکر میکنم.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
کمردرد و گردن درد و پادرد و ناتوانی در بلندشدن از روی زمین مهمترین علت مراجعه به پزشک بود خانم دکتر با صبوری و با مهربانی و امید دادن به من درمان را روی بدن من شروع کردند و درد من در ناحیه کمر و گردن خیلی کمتر شد و برای ناتوانی در بلند شدن من را به یک خانم مربی در باشگاهی معرفی کردند و من الان در حال تمرین و ورزش هستم
ح
حسن
کاربر دکترتو
21 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام.برای مشکل بیرون زدگی دیسک کمر و مشکلات دیسک گردن به همراه همسرم به مطب ایشون مراجعه کردیم و هردو از جلسه دوم درمان نتیجه خوبی گرفتیم.فوق العاده مودب و با دانش هستند.به کوچکترین جزییات توجه دارند.وااقعا ازشون راضی هستیم.با توجه به اینکه دکترهای متعددی رفته بودم ولی ایشون واقعا تو کارشون عالی هستند.
ز
زهرا
کاربر دکترتو
20 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار بااخلاق مهربان و متخصص در حرفه ی خود هستند و از جان و دلشان درکار مایه میگذارند علاوه بر درمان جسم به روحتون هم توجه میکنند که کارشان را نسبت به سایر متخصصین متمایز میکنه بادردخیلی زیاد درکمر و پشت شانه به ایشان مراجعه کردم والحمدلله بادرمان ایشان خیلی خیلی بهترم
ا
اصغر
کاربر دکترتو
08 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتربسیارمهربان وبامعرفت وباشعورهستند بابیماران همدردی میکنند باصبروحوصله به سؤالات بیماران پاسخ می دهند ونهایت سعی وکوشش خودرابرای بهبودبیماران به کارمی برند ازخداوندبرای ایشان آرزوی تندرستی وآرامش و خیروبرکت میکنم محیط مطب ، آرام ومنظم وتمیزه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی