
فیزیوتراپی
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
فیزیوتراپی
شماره پروانه
ک-86
لرزش درمانی کامل بدن
الکتروآکوپانکچر
تصحیح گفتار
زبان درمانی
توانبخشی از راه دور (تله ریهب)
تصحیح صدای بلند
بلع درمانی
صدای زنانه در مردان
اختلال شنوایی
آموزش مهارتهای ارتباطی
مطب دکتر محمدحسین قهرمانی در شیراز
تلفن مطب
163 دیدگاه
س
سامان
کاربر دکترتو
16 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
در سال ۸۷ به دلیل سه دیسک کمر و تشخیص دیگر پزشکان برای عمل جراحی،قبل از عمل به دکتر قهرمانی مراجعه و ۸ ماه تحت درمان بوده و نیاز به عمل جراحی از بین رفت و بهبودی کامل حاصل شد ،اما به واسطه مضرات شغلی در همان سال ۸۷ و بیماری دیسک گردن در دو یا سه مهره برای من ایجاد شد و تحت درمان دکتر قهرمانی قرار گرفتم و پس از دو هفته درمان کامل انجام شد ،اما مضرات شغلی باعث برگشت دیسک گردن بعد از چند سال شد ،در حال حاضر به دلیل بی حسی دست چپ و درد غیر قابل تحمل به دکتر مراجعه و پس از سه هفته بی حسی و درد کاملا از بین رفت و همچنان تحت درمان هستم ،و از دکتر محمد حسین قهرمانی متخصص عالی و پرسنل محترم و با تجربه مطب ایشان نهایت تشکر رو دارم، سپاس فراوان
غ
غلامرضا
کاربر دکترتو
10 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ديسك گردن و كمر و عدم تحرك دست چپ همراه با ورم و درد شديد ،،از دو تا پزشك جواب نگرفتم ايشون رو به من معرفي كردن و با اولين ويزيت و برخورد عالي و تشخيص درستى كه داشتن كلى روحيه گرفتم و به من گفتن ١٠٠ درصد درمان ميشى و درمان رو شروع كردم و دقيقا جلسه ٣-٤ بودم كه با دست چپم كه مشكل داشت در مطب رو باز كردم و انگار دنيا مال من شد و درمانم رو ادامه دادم توي ١٠ جلسه ٧٠ درصد بهبودى داشتم اين پزشك و تيم حرفه اي وخوش اخلاقشون رو شديدا پيشنهاد ميكنم خانم شيخي ، خانم بابادى، خانم كريمى و عباسى و مرادى عزيزم بهترين ها رو باهاشون تجربه كردم و دعاي خيرم هميشه بدرقه راه و زندگيشون هست
ک
کبری
کاربر دکترتو
05 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بعد از شوک مرگ مادرم درد کمر و سیاتیک من شروع شد و کلا فلج شدم و از شدت درد هر شب آمپول مسکن و شیاف استفاده میکردم خدا رو شکر دکتر رو به ما معرفی کردن و با ونود اینکه ۳ تا دکتر گفته بودن باید عمل کنی وگرنه کاملا فلج میشی ولی بازم من قبول نکردم به شیراز رفتم در حالی که روی ویلچر نشسته بودم خدا رو شکر دکتر تشخیص داد که اصلا عمل لازم نیست با کمک کادر ماهر و خوش اخلاقشون و رفتار بسیار خوب دکتر و مشاوره دادنشون بمن روحیه دادن و خدا رو شکر الان ۷ سال گذشته و سلامت هستم ،همیشه دعاگوی سلامتیشون هستم ،از همینجا میگم دکتر جان همیشه مدیونتون هستم ۰🌹🙏
ش
شیرین
کاربر دکترتو
24 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر قهرمانی از محدود دکترای خوش اخلاق هستن که برخورد داشتیم از هرلحاظ برخورد و روحیه و شوخ طبعی و احترام و توضیح واضح درمورد درد. ایشون نهایت رضایت رو دارم از پرسنل درمان هم که دیگه نیازی به گفتنش نیست از جان و دل مایه میزارن که همه راضی از اینجا بیرون میرن. خانم مرادی هم که نیروی ویژه و دوست داشتنی بخش درمان هستند که این قسمت رو واقعا مدیون ایشون هستیم. ۸۰ درصد درد دیسک کمر از بین رفته خداروشکر
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دیسک گردنم پاره شده بود کار دکتر و کادر همراه ایشان عالی بود فقط سوالم این هست که ایا درمانشان قطعی است یا مقطعی است؟ ضمن اینکه مهره گردنم را که بیرون زدگی شدید داشت به جای قبلی برگرداندند و عالی بود ولی هزینه دوره ها برای من بسیار بالاست کاش هزینه ها نصف یا یک سوم بود
ا
الهه
کاربر دکترتو
28 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی مشکل و درد در حرکت و انجام کارهای روزانه گرفتگی شدید در ناحیه لگن و بیقراری در پاها احساس درد ناشی از دیسک کمر در زانو ودرحال حاضر الحمدلله بیش از ۸۰درصد این مشکلاتم برطرف شده سپاس فراوان از دکترمحترم و پرسنل درستکارشون
م
محمدامین
کاربر دکترتو
25 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.برای دیسک کمر و گردن مراجعه کردم دکتر خیلی خوش برخورد و مهربان و دارای کادری مجرب و خوش اخلاق مخصوصا خانم عباسی خیلی خوش اخلاق هستند و در کارشون خبره و مصممند و خیلی ازشون راضی بودم و بقیه اعم از خانم کریمی و خانم شیخی خیلی خوب توضیح دادند
م
مصطفی
کاربر دکترتو
01 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بدلیل دیسک کمر و درد شدید در ناحیه کمر و سمت چپ مراجعه داشتم، طی معاینه توسط دکتر با دانش و بامهارت آقای قهرمانی و تجویز جلسات کایروپرکتیک، طی 3 دوره جلسات منظم توسط کادری مجرب و باحوصله و با اخلاق و کاربلد، دردهای دیسک از بین رفت الحمدالله.
م
مرتضی
کاربر دکترتو
15 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
پس از دردهای زیادی ک توسط فیزیوتراپ و آب درمانی رو ب بهبود نرفته بود ب دکتر مراجعه کردم. بعد از سه جلسه درمانی ک برام برنامه ریزی شده بود احساس بهتری دارم امیدوارم ک با اتمام دوره نتیجه خوبی رو ک دکتر قول داده بودن بگیرم.
ش
شیرین
کاربر دکترتو
04 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دكتر با اخلاق و با سوادي هستند ، تنها مشكل كوچك بودن مطب و شلوغ بودن مطب بود سه ساعت منتظر بودم تا نوبتم شد بدتر ارتروز گرفتم صندلي واسه نشستن كم بود ، اگر زمان رو طوري تنظيم ميكردند كه مريض الاف نشه عالي بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی