
گفتار درمانی
اراک
حضوری
اراک
تلفنی
متنی
تخصص
گفتار درمانی
شماره پروانه
گ-2883
✅دکتر فرزانه کمالی یکتا. ✅متخصص آسیب شناسی گفتار و زبان(گفتار درمانگر). ✅مدرس واحدهای کارورزی دانشجویان گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک. ✅ارزیابی و درمان اختلالات گفتار و زبان در اوتیسم، تاخیر گفتار(DLD)، فلج مغزی، وضوح گفتار ضعیف(SSD)، لکنت، آپراکسی گفتار، سکته مغزی و تصادفات، اختلال بلع(swallowing disorder)، شکاف کام و اختلالات تشدید صدا و…
لرزش درمانی کامل بدن
الکتروآکوپانکچر
تصحیح گفتار
زبان درمانی
توانبخشی از راه دور (تله ریهب)
تصحیح صدای بلند
بلع درمانی
صدای زنانه در مردان
اختلال شنوایی
آموزش مهارتهای ارتباطی
مطب کمالی یکتا
تلفن مطب
37 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
11 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر کمالی یکتا خیلی کارشون عالی هست ، به همه پیشنهاد میکنم . واقعا تشخیص هاشون و روش هاشون عالیه. من قبلاً کلینیک های دولتی و خصوصی زیادی رفتم و چند نکته رو از ته دل میخوام بگم : اول اینکه لطفاً سراغ کلینیکهایی نرید که هم کاردرمانی دارن هم گفتاردرمانی . اینجاها به بچه ها برچسب های عجیب میزنن و پدر و مادر رو میترسونند تا کلاس های مختلف براش تجویز کنن و از خانواده هزینهی بیشتری بگیرن. دوم اینکه خواهش میکنم کلینیک های دولتی رو انتخاب نکنید ، چون دانشجوها با بچهها کار میکنن و بچه میشه وسیله ی آزمون و خطاشون که باعث میشه سن طلایی درمان بچه از دست بره و جبرانش سخت بشه. من از سر دلسوزی و تجربه ی خودم این حرف ها رو مینویسم، شاید به درد خانوادهای بخوره که مثل من دنبال بهترین درمان برای بچهاش هست.
کاربر پذیرش 24
13 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر رو یک پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب در تهران به ما معرفی کردن . مادرم سکته مغزی کرده بودن ، برای بلع و گفتارشون خانم دکتر اومدن خونه ویزیت کردن ، کارشون واقعا عالی بود و کم کم تراکئوستومی مادرم برداشته شد و تونستن اب و غذا بخورن و صحبت کنن . قبلاً گفتاردرمانهای دیگهای رو تو تهران و اراک امتحان کردیم ولی متاسفانه تمرینهای اشتباهی دادن که آسپیره مادرم شدیدتر میشد و مدام تو بیمارستان بستری میشدن ، ولی روشهای درمانی خانم دکتر عالی بود و همه زمینهها هم بلع هم گفتار و هم صدای مادرم رو با هم درمان کردن . همیشه میگم کاش زودتر با ایشون آشنا میشدیم . از زحماتشون ممنونیم و به همه پیشنهاد میکنم
کاربر پذیرش 24
30 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم لکنت زبان داره. هرجایی رفتم تو اراک رژیم غذایی دادن، یه مدت استفاده کردم ولی نتیجه نداشت .. اومدیم مطب خانم دکتر، انقدر واضح و کامل در مورد لکنت توضیح دادن که حس کردم سر کلاس دانشگاه نشستم. کانال تلگرامشون هم خیلی اطلاعات مفیدی میزارن که آدم از سردرگمی در میاد. به همه پیشنهاد میکنم مراجعه کنن و برای درمان صبور باشن . لکنت پسرم انقدر کم و زیاد میشد ولی الان ۵ ماه هست که دیگه برنگشته و همچنان داریم به روشهای خانم دکتر ادامه میدیم و بسیار راضی هستم
کاربر پذیرش 24
04 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای لکنت پسرم رفتم مطبشون . واقعا کارشون و توضیحاتشون عالی بود ،،،،، قبلا جاهای دیگه رفته بودم ، اصلا درمورد لکنت توضیح ندادن که فرایند درمانش چطور هست ، یه مدت لکنت پسرم کم میشد و میگفتن درمان شد و تموم شد لکنتش ، ما هم خیالمون راحت میشد که دیگه تموم شده ، دوباره بعد یه مدت برمیگشت ،،،،،، خانم دکتر کمالی یکتا تمام این موارد رو واضح و کامل توضیح دادند و اینکه تا کی باید ادامه بدیم به درمان . به همه ایشون رو پیشنهاد میکنم . کارشون فوق العاده هست
کاربر پذیرش 24
06 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر کمالی یکتا کارشون عالی هست و از نگرانی ما رو درآوردن...... قبلا کلینیکهای دیگه میرفتم ، الکی روی بچم عیب میذاشتن، میگفتن کاردرمانی هم باید بری و ترسوندنمون و کلی پول میگرفتن ازمون....... ولی خانم دکتر کمالی یکتا بسیار ماهرانه مشکل بچم رو تشخیص دادن و با گفتاردرمانی به تنهایی درمان شد پسرم. تو اراک نمونه هستن، خدا خیرشون بده
کاربر پذیرش 24
03 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
در ارتباط با گفتاردرمانی مشورت کردم. با هماهنگی 3 ساعت بعد از زمان نوبت دهی ، تماس گرفتن. زمانی که صحبت کردیم 47 دقیقه بود بدون تذکر به زمان . خوش اخلاق صبور بیان درست و شفاف ارتباط مناسب طرح موضوع مناسب و ارائه راه حل های متناسب و کاربردی اطمینان حاصل کردن از جمع بندی و راه حل ها پاسخگویی به هر سوالی که داشتم .
کاربر پذیرش 24
28 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
کارشون خیلی عالی هست . قبلاً کلینیک های دیگه ای تو اراک و خمین رفته بودم و جلسات زیاد در هفته میذاشتن و نتیجه نگرفتم ولی کار خانم دکتر کمالی یکتا اصولی و دقیق هست . خدا رو شکر یک ساله که تحت نظر این خانم دکترم و خیلی راضیم و همش دعاشون میکنم و به تمام دوست و فامیل معرفی کردم و همه خدا رو شکر راضین
ز
زهرا ناصری
کاربر پذیرش 24
12 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
متخصص مغز و اعصاب ایشون رو معرفی کردن. پدرم سکته کرده بود و توانایی بلع و گفتارش دچار مشکل شده بود. با خانم دکتر کمالی یکتا یک سال تحت درمان بودیم، خیلی پیشرفت کرد. اصلا فکر نمیکردم پدرم بتونه دیگه غذا بخوره. به همه پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو. وجودشون تو اراک باعث افتخار ما هست. ممنونم از زحماتشون
ز
زهرا ناصری
کاربر پذیرش 24
10 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
متخصص مغز و اعصاب ایشون رو معرفی کردن. پدرم سکته کرده بود و توانایی بلع و گفتارش دچار مشکل شده بود. با خانم دکتر کمالی یکتا یک سال تحت درمان بودیم، خیلی پیشرفت کرد. اصلا فکر نمیکردم پدرم بتونه دیگه غذا بخوره. به همه پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو. وجودشون تو اراک باعث افتخار ما هست. ممنونم از زحماتشون
کاربر پذیرش 24
22 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر کمالی یکتا یکی از همکاران قوی ما تو حیطه گفتاردرمانی هستن . خدا رو شکر ایشون رو در اراک داریم. پدر من به علت سکته مغزی دچار آفازی و اختلال در بلع و صداشون شدن. خدا رو شکر خیلی نسبت به قبل بهتر شدن و همچنان در حال ادامه روند درمان هستیم. به همه پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی