
زنان، زایمان و نازایی
روانسر
حضوری
روانسر
تلفنی
متنی
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
کد نظام پزشکی
132780
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب خیابان 26 مرداد
تلفن مطب
80 دیدگاه
س
سیدالسادات زهرا
کاربر دکترتو
01 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام،،، رفتارحرفه ای،تشخیص بسیاردقیق وبرخورد درخور یک پزشک حاذق وماهرکه واقعا خیلی کمترازدکترهای دیگه چنین رفتاری دیده بودم که وقت برای خودشون جهت شنیدن دقیق حرفهای بیماراهمیتی نداره وفقط بیمارومشکلات بیمارهست که برای ایشون مهم هست سربلندوموفق باشن همیشه
کاربر پذیرش 24
19 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای چکاب بعد ازعمل جراحی هیسترکتومی به پزشک مراجعه کردم. جای پارک مناسب داشت.تقریبا ۲۰ دقیقه معطل شدم تا وارد اتاق پزشک شوم.توسط پزشک معاینه شده ودرمان مناسب برایم نسخه شد.برخورد و اخلاق پزشک (دکتر حیدریان)عالی بود.
پ
پروانه
کاربر دکترتو
20 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
2
بسیار مهربان خوش رو هستن وقتی با ایشون صحبت کردم آرامش گرفتم و حتما به دوستان و همکاران توصیه میکنم خداروشکر پزشک حاذقی مثل ایشون تو شهرمون داریم . از ایشون به خاطر طبابت امروزشون تشکر میکنم ممنونم خانم دکتر
کاربر پذیرش 24
19 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر به توضیحات خوب گوش میدن توضیح هم میدن به سوالات هم پاسخ میدن متاسفانه بعضی از دکتر ها وقتی داخل درمانگاه مراجعه کنی سرسری ویزیت میکنن ولی ایشون اینجور نیستن برای هر بیمار وقت کافی میگذارن
س
سعادت کریمی
کاربر پذیرش 24
31 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
امروز بعدازظهر در کلینیک ویزیت شدم رفتار پرسنل خوب بود مشکلی درویزیت نداشتم خانم دکتر واقعا خوش رفتار و برخورد شان خوب بود وآزمایش وسونوی منوکامل بررسی کردن و توضیحات لازم را دادند.
کاربر پذیرش 24
25 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام واقعا از دیدگاه پارک ماشین جایش خوب وزمان انتظار نوبت ورود دکتر نیم سایت طول کشید درضمن ویزیت دولتی ۲۰ هزار تومان خیلی عالی پزشک سارا حیدریان رضایت کامل دارم
کاربر پذیرش 24
24 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
سلام من پیش خانم دکترمراجعه خانم دکترخوب به صحبت های بیمارگوش میدن وتوضیحات کامل ومیدن..درمرحله درمان هستم داخل کلینیک امکانات ندارن وباید به مطبشون مراجعه کنبن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام... بسیارر عالی و کاربلد هستن ایشون ، بنده اصلا فک نمیکردم با چند مشاوره از ایشون مشکلی رو که دکتر های دیگه نمیتونستن حل کنن برا حتی حل کردن،،، ازشون ممنونم
ی
یسرا پاکنهاد
کاربر پذیرش 24
09 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
من مراقبت بارداری داشتم برام سونو نوشتن،مشکل خاصی نداشتم تا بتونم درمورد طبابت ایشون نظر بدم ولی از نظر برخورد و رفتار ازشون راضی بودم
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوب وخوش اخلاقی هستن به صحبت های بیمار خیلی بادقت گوش میدهد وخیلی خوب راهنمایی میکنه ...خیلی تخصص بالایی دارند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی