
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
نیشابور
حضوری
نیشابور
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
کد نظام پزشکی
98373
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
کلینیک خیام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حکیم
تلفن مطب
مطب دکتر محمد افتخارنژاد
تلفن مطب
301 دیدگاه
ن
نجمه ذاکری نیکو
کاربر پذیرش 24
25 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
اقای دکتر رو پیشنهاد میکنم.من چندین ساله رماتیسم دارم و پیش دکتر دیگه ای در مشهد میرفتم .اما از وقتیکه آقای دکتر اومدن نیشابور دوسه باری رفتم پیششون چون نمیتونستم برم مشهد و وقتی دیدم آقای دکتر چقدر مهربان و با اخلاق هستن و دلسوزانه با مریض برخورد میکنن و خیلی تلاش در رفع مشکلاتش رو دارن ،ایشون رو به عنوان دکترم انتخاب کردم.هم در درمانم خیلی موثر بود هم هزینه و سختیه راه دور برام نداشت. از انتخابم هم خیلی خیلی راضیم چون مواردی که دوسه ساله بخاطر بیماریم پیش اومده بود برام برطرف کردن.پارسال هم باردار بودم که با بودن آقای دکتر دوران بارداری و بعدش رو خیلی خوب و راحت سپری کردم.دکتری که هم به فکر سلامت مادر هستن هم نوزاد که با داروهای جایگزین تونستم هم حال خوبی داشته باشم هم منعی برای شیردهی نداشتم ممنون آقای دکتر عزیز
کاربر پذیرش 24
13 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
من باراولی بود که مراجعه کردم به ایشون. بسیار ارام و خوش برخورد هستن و خیلی خوشم اومد که علایم رو می پرسیدن و سوال میکردن و وقتایی که نگران بودم و دایم سوال می پرسیدم، دلگرمی می دادن و میگفتن نگران نباش. البته خودمم شرح کاملی از علایمم دادم. و دقیق بر حسب علایم دارو دادن. فعلا نحوه مصرف دارو هامو یکم تغییر دادن. دوماه دیگه مجددا باید برم پیششون
ز
زهرا سخدری
کاربر پذیرش 24
16 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
ویزیت هایی ک انجام میدهند خیلی کمه روزی ۱۲بیمار نوبتگیری سخته برای مطبش ک میخاد ویزیت ۲۲۰تومن بگیره زود نوبت میده ولی برای درمانگاه ک ویزیتش کمتره روزی فقط ۱۲تا مریض میگیره من مامانم مریضشه چند هفته منتظریم نوبت بده داروهاش تموم شده ولی نوبت نمیدن من ک راضی نیستم نمیدونم اشکال از دکتره یا سیستم نوبت دهی
م
مهین سادات حسینی
کاربر پذیرش 24
23 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
راستش دوساعت معطل شدم تا نوبتم شد،من اینترنتی نوبت گرفته بودم فکرمیکردم نهایت نیمساعت معطل بشم اما حدود 2ساعت شد، اما خودشون تو سایت گفته بودن زمان انتظار داره،درهرصورت خود دکتر عالی هستن فعلا ویزیت شدم تا ادامه مراحل رو برم،منشی هم خوش برخورد بودن،آن شاء ا... مشکل زانو هم حل بشه به کمک دکتر عزیز،
کاربر پذیرش 24
13 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من خیلی تشکر میکنم از آقای دکتر افتخارنژاد که این همه با حوصله به حرفهای مریض گوش میکنن چند ساله که من دستمم درد میکنه مشهد رفتم خوب نشده ولی چهار جلسهای که پیش آقای دکتر رفتم خیلی بهتر شدم انشالله که جواب آزمایش دوبارهای که دادم خوب باشه خداروشکر که همچین دکترهایی داریم
کاربر پذیرش 24
27 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
یک جلسه ویزیت شدیم و در حال انجام مراحل تشخیصی هستیم که دکتر دستور دادند،اما نحوه ی برخورد، بیان و تشخیص ایشان در همین مراحل اولیه نشان دهنده ی تعهد و دانش و تجربه ی ایشان هست در این زمینه نسبت به سایر پزشکان در این زمینه در شهرستان که البته انگشت شمارند پزشکان روماتولوژی
ن
ندا جلیل وند
کاربر پذیرش 24
23 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خدا به این جور دکترا طول عمر باعزت بده .دیشب من خدمتشون بودم 3نفر از اعضای خانواده ویزیت شدیم .واقعا برا تک تکمون وقت گذاشتن دقیق مشکل رو برسی کردن و و ازمایش و دارو نوشتن. واز همه مهمتر اخلاق و بر خوردشون بود . کم کم دکتر دیدم که تو درمانگاه این قدر عالی وزیت کنن
کاربر پذیرش 24
31 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بیماری روماتیسم دارم و دکتر افتخار نژاد پزشک معالج من هستن از درمانشون راضی هستم خدا خیرشون بده فقط از وقت نوبت دهی که زمان معلوم میشه تا موقع ویزیت خیلی طول میکشه مثلا میگه زمان حضور ۹ ولی تا دکتر میاد و نوبت میشه ممکنه دو ساعت هم طول بکشه
کاربر پذیرش 24
26 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام قدمگاهی هستم دیشب عمل داشتم دکتر ومنشی فوق العاده خوبی داشتن پام عمل کردم بخیه زدن انقدر ماشاالله دستشون سبک بود که دیشب راحت خوابیدم الآنم هیچ دردی ندارم حتما به همه دوستان پیشنهاد میکنم برن و صبور باشن من از ساعت پنج رفتم 11کارم تموم شد
کاربر پذیرش 24
11 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
پزشک خوب و حاذقی هستند کاش زمان بندی نوبت دهی بهتر بود مثلا ساعت ۹:۳۰ دکتر تشریف میارن اینترنتی ساعت ۸نوبت نمیدادن من نوبتم قبل ۹بود رفتم اونجا با مراجعه هایی که برای آزمایشات اونجا بود و ویزیت کسانی که حضوری نوبت گرفته بود حدود ۱۱:۱۵نوبت شد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.