
کارشناس مامایی
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 10 ساعت دیگر
تهران
250,000تومان
تخصص
مامایی
درجه علمی
کارشناس
دانشگاه
دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد
سال فارغ التحصیلی
1395
شماره پروانه
م-48900
بیمارستان بهارلو
تلفن مطب
مطب دکتر شهره موحدی در تهران
585 دیدگاه
م
مرضیه صفدری
کاربر پذیرش 24
04 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
در مورد بیمارستان متاسفانه بی برنامگی و عدم مدیریت مشهود میباشد..پذیرش بیمار بیش از حد گنجایش سالن بود طوریکه برای نشستن بیماران صندلی کافی وجود نداشت .علیرغم نوبت دهی سیستمی و اینترنتی ساعت پذیرش واقعی با ساعت نوبت دهی حدود 4ساعت اختلاف داشت و این ناشی از عدم هماهنگی کادر بیمارستان با پزشک مربوطه میباشد. شایان ذکر است ویزیت و معاینه سرکار خانم دکتر موحدی بسیار عالی و قابل تحسین است و بیماران رنج و سختی و مصائب وارده را برای ویزیت خانم دکتر به جان خریده و به این مرکز مراجعه میکنند. امیدوارم ترتیب اثر داده شود و برای رضای خدا هم شده چاره ای اندیشیده شود.
ل
لیلا قلی زاده
کاربر پذیرش 24
12 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من فیبرم خیلی بزرگ رحمی داشتم ایشون با مهارت جراحیم کردن و رحم رو یرداشتن با وجود زخم بزرگ تقاهت راحتی گذروندم جای زخم اصلا مشخص نیست در مراجعات بعدی بسیار پیگیر بودن و راهنمایی مفید داشتن هر بار کمترین معطلی رو نسبت ب حجم بالای بیمارلن داشتم یسیارر پزشک دقیق ماهر و با حوصله و مهربان و خوش اخلاق هستن خیلی متواضع و صبور و پیگیر و خستگی ناپذیر و متعهد ب شغلشون مسئول در برابر بیماران و پایبند ب وقت شناسی و همدل با بیمارلن خدا خیرشون بده
ف
فریده چراِغی زاده
کاربر پذیرش 24
15 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام خانم دکتر موحدی بسیار عالی ، بسیار عالی هستند ولی متاسفانه فضای کار بسیار کمی دارند و زمان ویزیت هم بسیار کوتاه است چون تعداد مراجعه کننده بسیار زیاد است لطفا برای بیماران اورژانسی که نیاز به پزشک زنان در اسرع وقت دارند و باید عکسی تهیه کنند فکری کنید که من شاهد یکی از این بیماران بودم که واقعا تاسف آور بود که از این بیمارستان به بیمارستان دیگه فرستاده می شد و نمی دونست چکار کنه با تشکر از همه پزشکان و پرسنل بیمارستان بها رلو
ر
روح اله محمد حسینی
کاربر پذیرش 24
20 مهر 1400
این پزشک را توصیه نمیکنم
سلام ، من باردار هستم به خاطر همین اول باید ماما ویزیت کنه بعد دکتر و بیشتر کارها به عهده ماما هست تا دکتر ، به خاطر همین زیاد با دکتر در ارتباط نیستم ، اگر خوده خانم دکتر بیشتر ورود داشته باشند صددرصد ماماها این قدر دچار اشتباه نمی شوند ، فرزند اولم رو هم بهارلو تحت نظر خانم دکتر قلندر پور بودم که دیگر متاسفانه در بیمارستان حضور ندارند ، دکتری بسیار بسیار مهربان بودند و خیلی خیلی با حوصله به تمامی بیماران رسیدگی میکردند
م
مستوره آرزومند
کاربر پذیرش 24
27 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار بسیار دکتر و استاد محترم و مجرب و حاذقی هستند. دستشون برای جراحی بسیار سبک و استادانه و سریع میباشد. بسیار با حوصله و دقیق ویزیت و انجام میدهند و تمام زوایا رو بررسی و توضیح میدهند. بنده جراحی برداشتن پولیپ به روش هیستروسکوپی و گورتاژ همزمان داشتم در بیمارستان بهارلو توسط ایشان. پرسنل بخش بستری عالی پرسنل اتاق عمل عالی . پزشک بیهوشی حاذق. دکتر موحدی یک فرشته حاذق که نمونه ایشون کمیاب است. خدا خیرشون بده .
ف
فاطمه مهروی
کاربر پذیرش 24
07 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
کار خانم دکتر که عالیه اما من ساعت 7:10 ویزیت شدم خانم دکتر سه نفر رو ویزیت کردن و رفتن جلسه معارفه مدیریت بیمارستان و ساعت 10/5 برگشتن و تمام بیمارها معطل بودن ،کاش این برنامه ریزی ها از قبل انجام بشه و به بیماران اعلام بشه که دکتر یا امروز تشریف ندارن یا اینکه ساعت مشخص بگن تا در همون زمان بیمار حاضر بشه،مردم عزیزمون برای ویزیت شدن در مراکز درمانی دولتی متاسفانه باید یک روز کاملشون رو از دست بدن
ن
نجمه زورمند
کاربر پذیرش 24
08 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
تخصص پزشک، خوبه اما مدت زمان انتظار برای ویزیت خیلی زیاد بود، من با اینکه اینترنتی نوبت گرفته بودم، حدود 3 ساعت طول کشید تا کارم انجام بشه، خانم های باردار هم همزمان ویزیت میشن و این باعث میشه زمان خیلی بیشتری طول بکشه. به خاطر تعداد خیلی زیاد بیماران بیمارستان بهارلو، دکتر مجبورن زمان خیلی محدودی به هر بیمار اختصاص بدن و من سوالاتم رو نتونستم با ارامش بپرسم.
م
معصومه نصیریها
کاربر پذیرش 24
01 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
باردار هستم با توجه به نزدیکی مسیر به بیمارستان و سابقه خانم دکتر که از اقوام و دوستان پرسیده بودم از اول بارداری تحت نظر ایشون بودم مثل هر مرکز دولتی دیگه ای اینجا هم شلوغه ولی با نوبت دهی اینترنتی و مراجعه در زمان مناسب خیلی معطل نمیشد.ایشون خوش اخلاق هستند و راهنمای خوب. هزینه ی پذیرش با دفتر چه بیمه تامین اجتماعی هفت هزار و پانصد تومن است.
کاربر نوبت
30 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من اولین بارداری توبیمارستان بهارلواورژانسی بودم ولی خانم دکتر شهره موحدی من رو سزارین کردخیلی راضی بودم واقعآ کارش حرف نداره الانم میخوام برای دومین بارداریم بیام پیش خانم دکتر الان 6ماهه هستم کی بیام به خاطر کرونا نتونستم بیام تحت نظر خودخانم دکتر باشم ولی من خیلی راضی بودم ازعملش کارش تمیز وبی نقص بود
م
ماهان امیری
کاربر پذیرش 24
30 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
اینترنتی وقت گرفتم حدود 8صبح گفته بود اینجا باشید 8ونیم صبح رفتم پذیرش شدم 3بعدازظهر نوبتم شد با اینکه نوبت 16 بودم اول باردارها وعمل کرده میبینه بعد بقیه اصلا هیچ چیز منظم نبود من که نفر 16 بودم با اون که نفر 67 بود باهم رفتیم داخل درباره دکتر هم فعلا دارو گرفتم ببینم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب