
متخصص قلب و عروق
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 07 تیر - 16:00
تهران
350,000تومان
تخصص
قلب و عروق
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
92142
سی تی آنژیوگرافی
اکو قلب جنین (اکوکاردیوگرافی جنین)
ارزیابی / درمان اختلالات مادرزادی
آنژیوپلاستی مغز کاروتید
کاشت ضربان ساز
جراحی قلب مادرزادی
آنژیوگرافیهای پیوندی
بالون دریچه میترال
ابلیشن قلبی
سونوگرافی داخل عروقی
آدرس و تلفن مطب دکتر الهام رمضانی
تلفن مطب
120 دیدگاه
م
مائده ایزدخواه
کاربر پذیرش 24
02 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
اولین ویزیتم بود با ایشون که برای نوسان فشار خون رفته بودم و دارو نوشتن ، باید دارو هارو استفاده کنم و حداقل یک یا دو ویزیت از ایشون بگیرم تا بتونم در مورد تشخیص و درمان نظر بدم. الان تازه یک روزه که دارو رو استفاده کردم و هنوز تاثیری نداشته. از نظر برخورد خوب بودن از نظر معطلی برای انجام ویزیت ، خیلی معطل شدم بیشتر از دو ساعت طول کشید، با اینکه وقت قبلی گرفته بودم و خیلی خسته کننده بود. دکتری بودن که به شرح حال بیمار خوب گوش میکردن و عجله نداشتن در مورد کوتاه کردن صحبت
کاربر پذیرش 24
07 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتریبسیاردلسوزوخوش رفتاروبادقت چونکه نوارقلب واکوکه خودشان انجام دادن معلوم بودبازهمناراحت بودن مباداموردی باش که مشخص نشده وگفتن من مشکلی الان نمیبینم ولی برای اینکه خیالم راحت باش یه اسکن اورژانسی نوشتم انجام بده که خیالمون جمع بشه کهانشالاموردی نباش پس این دلسوزی وارزش قایل شدن به مریض میباشد دستش دردنکن
کاربر پذیرش 24
12 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سابقه فشار خون داشتم ولی بعلت بالا رفتن سن قرص هاجوابگو نبودنددکتربا معاینه من را به مرکز هسته ای فرستادبعد دکتر اقدام به تجویز دارو دادند تشخیص دکتر عالی بود شماره تلفن منشی مطب رادر اخیتارما گذاشتن در صورت نیازجوابگو باشند و در حا ل حاضر هرسه ماه مراجعه می کنم
کاربر پذیرش 24
18 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
تقریبا بدون معطلی فرآیند ویزیتم شامل پذیرش و نوار قلب، گرفتن فشار خون شروع شد و بعد دکتر با مطالعه سوابقم توضیحاتی ارایه کرد، آزمایشاتی برام نوشت و بهم به مدت سی روز دارو داد تا پس از آماده شدن نتیجه آزمایشم متعاقبا برای ادامه درمان مراجعه کنم.
کاربر پذیرش 24
26 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوب باشخصت و ُسئوالهای متعددخوبی در مورد بیناری می پرسیدند وخیلی مهربان و با روی خوش پذیرای بیمار بودند و بیماربا اعتماد بنفس بیناریش را میتوانست شرح بدهد من راضی بودم
کاربر پذیرش 24
25 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ما برای چکاپ همسرم که قبلا جراحی قلب کرده اند به ایشان مراجع میکنم .خانم دکتر با اکو و نوار قلب و بررسی بالینی ایشان را ویزیت میکنند همسرم راضی هستند از نحوه درمان ایشان
کاربر نوبت
04 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر ماهر و با تجربه ای هستند.مادرم 5 بار آنژیو شده بود و دکترها نتوانستن بود تشخیص درستی بدهند .به لطف خانم دکتر درمان شدند انشالله همیشه سالم وتندرست باشند
کاربر نوبت
20 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام خانم دکتردرزمینه دانش واطلاعات بروزهسند.باتوجه دردقفسه سینه وانجام آنژیوگرافی دوتاازعروق قلب اینجانب مشکل داشته که مشکل برطرف گردید.
کاربر پذیرش 24
18 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من قلب درد داشتم و هیچ دکتری تشخیص نداد از فشار خون من هست و مرتب داروهای گوناگون میدادند تا اینکه خانم دکتر فقط با یک قرص مشکل منو حل کرد.
ت
تهمینه رسولی شهنی
کاربر پذیرش 24
09 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
مبلغ ویزیت گران ست- امکانات رفاهی در مطبی ونحوه نوبت دهی نمره صفر دارد از ساعت سه ونیم تا پنج ونیم معطل شدم- رفتار پرسنل خوب بود-
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.