
فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 03 تیر - 15:00
تهران
500,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 02 تیر - 18:00
15 دقیقه گفتگو
575,000تومان
تخصص
گوارش و کبد بزرگسالان
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
87543
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر یاسر مراتی در تهران
تلفن مطب
ساختمان تخصصی دیابت قائم
265 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
16 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
بدلیل خونریزی معده و هلیکوباکتر و همچنین سکته مغزی مادرم به بیمارستان مراجعه نمودیم. بعد از یکهفته بستری در بیمارستان مرخص شدند اما مجددا حال عمومی خوبی نداشتند که با به صورت ما متنی با آقای دکتر ویزیت آنلاین گرفتم. ایشان خیلی سریع ( با اینکه روز تعطیل و آخر شب بود) پاسخ بنده را دادند و دستورات لازم را دریافت نمودم. انشالله که با فرمایشات ایشان حال ایشان بهتر شود.
ز
زهرا دارستانی
کاربر طبیبی نو
06 اردیبهشت 1404
از کجا میتونم نوبت این پزشک و بگیرم
میپسندم
نمیپسندم
ل
لیانا
کاربر دکترتو
13 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر مرآتی پزشکی بسیار بسیار باتجربه و دقیق؛ آرام ، صبور و دلسوز هستند ، بادقت به حرفهای بیمار گوش میدهند، تمام سوالات را کامل پاسخ میدهند، روند درمان را کامل میکنند. بنده در درمان بیماری ام، رضایت صددرصد از این پزشک حاذق و تمامی پرسنل این ساختمان پزشکان را اعلام میکنم. و تشکر میکنم که مجموعه ای تمیز و محیطی در شان بیماران فراهم نموده اند.
پ
پریناز
کاربر دکترتو
23 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک حاذق و با اخلاق بادقت و نکته سنج من به شخصه برای هر مشکلی هیچ کس رو به اندازه دکتر قبول ندارم برای مثل مشکل حاد کلیه داشتم دکتر متخصص کلیه تشخیص نداد ولی ایشون با یک معاینه تشخیص دقیق و درست داشتند و موارد زیاد دیگر
ع
عسل
کاربر دکترتو
31 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر. دکتر یاسر مراتی بهترین و نامبروانترین پزشک هستن. مادرم مشکل معده و اثنی عشر داشت و سوزش و درد بیش از حد معده، که با مراجعه به پزشک مهربان و دلسوز کاملأ مشکل حد شد و مادرم خدا رو شکر سلامتیشو بدست آورد.
ز
زهرا
کاربر دکترتو
01 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
تعریف ایشون رو شنیدم و اولویت قرار دادم ویزیت شدن توسط ایشون رو فعلا که دارو گرفتم تا ببینم چطور پیش میره روند بهبودی، در کل رضایت داشتم از برخورد خوب و ویزیتشون، سلامت، موفق و سربلند باشند آرزوی موفقیت های روز افزونشون
ز
زهرا
کاربر دکترتو
30 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
پدرم رو با علائم کرونا بردم پیش دکتر مرآتی ایشون متوجه سرطان پدرم شدن قبل از اینکه دیر بشه،،، خدا بهشون عزتمندی و سلامتی و عاقبت به خیری بده توی خونه ما به دکتر مرآتی میگیم ابوعلی سینا انقدر کاربلد و ماهر و انسان هستند
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
1
بسیار نامنظم و درگیر وقتایی که اصلا معلوم نبود چه نوبتی دارند و از کجا این همه بین مریض ایجاد شد . سه ساعت انتظار نشستم با اینکه سرتایم خودم حضور داشتم ......ولی دکتر بسیار خوب و عالی بودند وحتی پیگیر وقت تلف شده هم شدند
ز
زهره
کاربر دکترتو
05 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
3
دکتر فرشته نجات من بودند کرونا داشتم ۶۰ درصد ریه ام در گیر شده بود ۵ بار به دکترهای مختلف مراجعه کردم روز به روز حالم بدتر میشد با یک نسخه شفا بخش دکتر به زندگی برگشتم ان شاالله تنشون سلامت باشه و خدا حافظش باشه
م
محسن
کاربر دکترتو
13 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عرض سلام و ارادت جناب دکتر مرآتی واقعا پزشکِ حاذق و متخصص و استاد در کارشان و بسیار خوش برخورد و متشخص و محترم هستند خدا خیرشون بده واقعا هایکلاس و دوست داشتنی هستن . 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ز
زهرا
کاربر دکترتو
24 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خيلييييي عالييي هستن دانش و منش بسيار بالا و همينطور تشخيص و درمان عالي و بسيار مهربان و دلسوز ، من آقاي دكتر مراتي را سالهاست ميشناسم از زماني كه دكتر عمومي بودن كار بلد بودن خدا نگهدارشان باشد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
اولین نوبت خالی: 02 تیر - 18:00
15 دقیقه گفتگو
575,000تومان