
دکتری حرفهای دندانپزشکی
اصفهان
حضوری
اولین نوبت خالی: 2 ساعت دیگر
اصفهان
50,000تومان
تخصص
دندانپزشکی
درجه علمی
دکتری حرفهای
دانشگاه
دانشگاه اصفهان
کد نظام پزشکی
132195
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر کاوه امیدی نجف آبادی
تلفن مطب

68 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
25 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و درود موارد مزیت ایشون: ۱_ ویزیت یک شخص در یک ساعت مشخص بدون معطلی و با آرامش کامل که این آرامش را به بیمار هم منتقل میکرد. ۲_به کار بردن لوازم و استریل کردن آن برای هر شخص به صورت کامل و جداگانه. حتی اگر در حین کار دستشان را به جای دیگری میزدند دستکششان را سریع عوض میکردند. ۳_ توضیح کامل از نوع بیماری و روند درمان آن و در جریان قرار دادن کامل بیمار با جزئیات. نبود ترافیک بیماران پشت سری باعث میشد که ایشان بسیار با حوصله روی دندان من کار کنند. ۴_ اطمینان خاطر از اینکه هر مشکلی برای دندانت پیش آمد مجدداً رجوع کن تا رفع ایراد گردد. این موضوع مسئولیت پذیری ایشان را در قبال کاری که انجام میدهند را میرساند. در پایان اگر نه فقط دکترها، بلکه تمام افراد جامعه ما چنین وجدان کاری را داشتند و در کار خود کار بلد بودند، مملکت گل و بلبلی داشتیم. من از ایشان بسیار سپاسگزارم.
کاربر پذیرش 24
22 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار کاردان وباتحربه هستند واقعا کیف کردم تو۱۵تادمتری که رفتم ویزیت شدم تنها دکتری بودند که بهم گفتند برای درمان نیاز به عکس سی بی سی تی هستم وبادقت بررسی کردند انشالله حتما ایمپلنت کل فکم و پیش ایشون انجام میدم منشی خوش برخورد و پیگیری داشتند نظم مطب خوب بود و حتی استریل وسایل هم جالب بود برام .تا یک وسیله افتاد رو زمین سریع انداختن تو وسایل کثیف وبی انصافی نکردند درحق مریض و مثل خیلی جاها بخان همون و استفاده کنند برامریض خود دکترهم ۲۰ دقیقه کامل برامن توضیح دادند پیج اینستاگرامشون هم بررسی کردم خیلی کارهای قشنگی داشتند که نشانه تجربه خاص دکتر بود
کاربر پذیرش 24
16 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بیش از یک ساله مطب ایشون میرم خیلی ماهر و با تجربه هستن، برای هر بیمار وقت کافی میذارن و همه چیز رو خیلی واضح و کامل توضیح میدن دقت بالایی در کار دارن و تشخیصشون حرف نداره من عصبکشی، روکش، ایمپلنت و کارهای زیبایی انجام دادم و از نتیجه همهشون کاملاً راضیام. هر ایمپلنت کمتر از ده دقیقه طول کشید و بعدش هم اصلاً درد نداشت. در کل باید بگم آقای دکتر امیدی؛ مهارت، تخصص و تجربه بالایی دارن و مهمتر از همه اخلاق و وجدان کاریشون فوقالعاده است. خانم صفری، منشی مطب هم خیلی خوشبرخورد هستن و همیشه با روی خوش راهنمایی میکنن.
س
سحر شیرزادی
کاربر پذیرش 24
04 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
اول این رو بگم که من فوبیای شدید دندانپزشکی داشتم مخصوصا با پزشک مرد.ولی نحوه ی برخورد و کار آقای دکتر انقدر عالی بود که من اصن هیچ دردی احساس نکردم.جوری که باورم نمیشد انقد راحت باشه.شنیده بودم کشیدن دندان عقل سخته اما دندان من کمتر از یک دقیقه کشیده شد.ترس من کاملا از بین رفت و الان میخوام اقدام کنم برای ایمپلنت.واقعا ممنونم از آقای دکتر هم بابت اخلاق عالیشون هم مهربونیشون وهم کار بی نظیرشون.واقعا پزشک متدینی هم هستند.در ضمن پرسنل خیلی خوبی هم داشتن.هم دستیار پزشک و هم منشی خیلی خوش اخلاق بودن خداروشکر.رزقتون پربرکت انشاالله
کاربر پذیرش 24
23 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
تجربه ای که تا حالا من داشتم واسه دکتر دندون پزشک حداقل ۲ ساعت معطلی رو داری که اگه اعتراض هم بکنی میگن روال کار ما اینجوریه که خوشبختانه توی مطب آقای دکتر امیدی حدودا ۱۰ دقیقه منتظر موندم با اینکه من خودم دیر تر نوبتم رسیدم که اگه این اتفاق توی مطب دکتر دیگه ای بیفته دیگه حسابت جداست در کل از نظر زمان نوبت نوبت دهی عالی از نظر ویزیت هم عالی اصلا از این دکتر هایی که ویزیت که میکنند یه ۲۰۰ تومنی واست فاکتور میبندند نبود
ک
کاربر پذیرش
کاربر پذیرش 24
15 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
۵دندان برای من کشیدند در یک جلسه کلا ۲۰ دقیقه شد و ۴عدد پایه ایمپلنت گذاشتند که روی هم رفته یکساعت هم نشد و خداراشکر با اینکه خیلی سخت بود کشیدن برام اصلا بعد ایمپلنت درد نداشتم و واقعا درست گفتن دستشون سبک بود .تشکر از جناب دکتر بابت مشاوره و درمان خیلی خوبتون. تقوی
م
مینا
کاربر دکترتو
04 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر عالی و با مسئولیت هستند کارشون فوق العاده است ایمپلنت و جراحی داشتم فوق العاده عالی بود تو اینترنت سرچ کردم و با استناد به صحبت همشهریهام رفتم و واقعا راضی هستم از کارشون پیشنهاد میکنم به جای هزینه فوق تخصص و متخصص پیش دکتر امیدی رفتن بهترین انتخابه
م
مینا
کاربر دکترتو
06 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار متعهد عالی با وجدان و با مهارت کار درمانی انجام دادند و خیلی خوشم اومد من ۱۵ تا دکتر معاینه رفتم همه گفتند دندانمو بکشم تنها دکتری که نظر متفاوت داشتند و گفتند دندان من سالمه ایشون بودند ماشاالله به این هوش و دقت و مهارتشون پیشنهاد میکنم حتما یک معاینه
ح
حوا آهوبرندی
کاربر پذیرش 24
20 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خداییش بسیار بسیار عالی دوباره که بنده به شخصه میرم مطب ایشون و کلی وقتشون رو میگیرم بدون یک ریال ویزیت پرسنل بسیار خوش برخورد واقعا خود دکتر واقعا هم در تشخیص و هم هزینه دندانپزشکی واقعا منصفانه هستند امیدوارم که زندگیشون از همه لحاظ پر برکت باشه
ک
کاربر پذیرش
کاربر پذیرش 24
09 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بود دکتر و خیلی هم خوشم اومد ازش که مهارت و تشخیص خوبی داشتند پیشنهاد میکنم حتما جهت معاینه برید متوجه خواهید شد منم تردید داشتم ولی رفتم و درمان ایمپلنت و زیبایی برام انجام دادند بسیار رضایت دارم اصلا هم درد نداشتم ایمپلنت دستشون خیلی سبک هست
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.