
زنان، زایمان و نازایی
بروجرد
حضوری
بروجرد
تلفنی
متنی
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
کد نظام پزشکی
127310
⮜ بیوگرافی
مراقبتهای قبل و حین بارداری.
انجام زایمان طبیعی و سزارین.
غربالگری سرطانهای زنان.
درمان اختلالات هورمونی ،هیرسوتیسم و لیزر موهای زاید.
روشهای کمک باروری.
جراحی و اقدامات درمانی و زیبایی زنان.
لابیاپلاستی با لیزر.
تزریق بوتاکس و درمان واژینیسموس.
کربوکسی تراپی واژینال و مزوتراپی و نانوفت.
درمان بی اختیاری های ادراری.
جوانسازی و هلیفوتراپی واژینال.
پلاسما تراپی و اوزون تراپی.
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب دکتر ژاله ایران مهر
تلفن مطب
150 دیدگاه
پ
پریسا مجیدی
کاربر پذیرش 24
01 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر بابت بارداری واحتمال سقط مراجعه کردم با حال نامطلوب وشرایط خاص... ،البته دکتر ایرانمهر تشریف نداشتن، اما سرکار خانم ،دکترسعادت جو بنده رو ویزیت کردن...که فرقی هم نمیکرد... من به دفعات پیش پزشکهای زنان رفتم،اما بعداز سالها تو بروجرد بالاخره به معنای واقعی کلمه با یک پزشک زنان با علم بالا وبا برخوردبسیار بسیارعالی ودرشآن بیمارمواجه شدم...بی اغراق دکترسمیرا سعادت جو اول یک روانشناس عالی وبعد یک متخصص زنان هستند ،که تعداد چنین پزشکهایی انگشت شمار هست...برخورد درست وبجا وعلم بالا باید اولین اولویت یک پزشک باشه،نوبت دهیشون هم خیلی راحت وبی دردسر بود،واینکه ایشون وهمکارشون دکتر ایرانمهر...از طریق ایتا با بیماراشون در ارتباط هستن وپاسخگوی سوالات اونها سپاسگذارم از ایشون،خداوند حفظشون کنه
ف
فرشته روستایی
کاربر پذیرش 24
21 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
من عمل کورتاژ تشخیصی همین ده روز پیش واسم انجام دادن خانم ایرانمهر خداروشکر خونریزیم قطع شد ولی مشکل پارگی شکم دچارم کردن بعد عمل و خود دکتر ک این حرف و ک تو عمل این اتفاق واسم افتاده رو تایید نمیکرد ولی من چون بیهوش کامل بودم متوجه چیزی نشدم و قبل عمل مشکل پارگی شکم نداشتم ولی بعد عمل شکمم پاره شده و بشدت درد میکرد نمیدونم واقعا این دکتر توصیه کنم یان رفتارشون خوبه و مهربونن ولی مشکل من حل نشد پیششون .
ف
فرزانه کاوند
کاربر پذیرش 24
23 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
من این پزشک رو توصیه نمیکنم بخاطر اینکه دو پزشک ودو منشی باهم کار میکنن امروز میری پیش این دکتردارو میگره آزمایش مینویسه فردا براجواب آزمایش دکتری دیگه نگاه میکنه و نظراتشون متفاوته من به دکتر قبل گفتم ی سری از دارو ها رونمی تونم استفاده کنم دکتر بعدی همون ها رو گرفت بعدمعطلی وخواهش از منشی خودم رفتم پیش دکتر بعددیدم اصلا نظراتشون متفاوته برا همین باید پزشک دیگه انتخاب کنم
کاربر پذیرش 24
18 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر ایرانمهر با شخصیت و مهربونی هستند من باردارم و مرتب پیششون میرم و گفتند که زایمان طبیعی هم همراهی میکنند بعدا بازم نظر میذارم انشالله. از چندین نفرم تعریف کارشون رو شنیدم. همیشه هم تکی ویزیت میکنن و حریم شخصی رو برای بیمار حفظ میکنن. فقط اگه سرویس مطب رو درست کنن ممنون میشیم چون ماهایی که بارداریم سختمونه 🙏🏻🌸
ش
شیرین قائم مقامی
کاربر پذیرش 24
09 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
جز بهترین دکترایی که تا حالا دیدم و خوشحالم که ایشون و پیدا کردم،از نظر رفتار و اخلاق فوق العاده مهربون با حوصله و خوش اخلاق,از نظر تشخیص هم بینظیر،برخلافه خیلی از دکترای حالا که فقط دنبال دولت خیلی صادقانه راهنمایی میکنن
کاربر پذیرش 24
31 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
سی فروردین 1405مراجعه کردم، قبل از مراجعه به مطب ایشون به پزشک فوق تخصص مراجعه کردم که هیچ توضیحی در مورد آزمایشاتم ندادند ولی خانم دکتر بسیار با حوصله تمام گزینه های آزمایش برام توضیح دادند و وقت گذاشتند.
ب
بهناز سعیدی
کاربر پذیرش 24
08 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
دفعه اولم بود خدمتشون میرفتم.وااااقعا خوشم اومد.با دوستم اومده بودم اونم انقد خوشش اومد گفت برا تست پاپ اسمیر حتما میرم پیشش.منشیش خیییلی خانم خوبو صبوری بود.ممنونم ازتون که انقد بیمارتونو درک کردید
کاربر پذیرش 24
01 اردیبهشت 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود و مهر… بنده برای معاینه و درد ناحیه شکم به ایشون مراجعه کردم خانم دکتر بسیار خوش برخورد و صبورانه به مشکل بیمار گوش میدن و هیچ عجله ای برای تموم شدن تایم نداشتن همه چیز بیش از حد تصور خوب بود
کاربر پذیرش 24
02 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام واقعا دکتر مهربون کاربلد و عالی هستن فکرنکنم مثل دکتر ایرانمهر توی دنیا پیدابشه الهی خداخیرش بده من سرطان تخمدان داشتم ک دکترتشخیص دادن الانم درمان شدم خداروشکر ازخانم دکترواقعا ممنونم ❤
کاربر پذیرش 24
12 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوش برخورد ومتین بودن برسی دقیق وامید دادن به درمان خدا خیرشون بده من چند ساله درگیرم وهردکتری رفتم زیاد اهمیت ندادن ولی با برخورد اول خیلی خوشحال شدم که درمان میشم سپاس از محبتشون❤️🌸
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی