
متخصص کودکان و نوزادان
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 15:00
تهران
400,000تومان
تخصص
کودکان و نوزادان
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
89749
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر محمدرضا شفتارونی در تهران
تلفن مطب
79 دیدگاه
ت
تارا
کاربر دکترتو
10 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسر ۱۱ ماه من سرماخورده بود ایشون بسیار حرفه ای هستن من تا حالا دکتری با این حجم از حساسیت برای ویزیت ندیدم بسیار با حوصله به مدت ۲۰ دقیقه پسر من رو معاینه کردن و ویزیت شد . من دخترم هم ۳ سال پیش کرونا گرفت به حدی که عفونت خونش به حدی بالا بود که دکترا میگفتن امیدی بهش نیست من جناب دکتر رو تو بیمارستان کودکان ملاقات کردم ایشون به من گفتم بچه رو ببر خونه با من به صورت واتساپی در تماس باش من حتا ۲ نیمه شب زنگ میزدم ایشون با حوصله پاسخگو بودن هر چی میگفتند عینا همون اتفاق میفتاد بعد از ۱۰ روز دختر من کاملا به زندگی ۸ ما انجام میدیم و همیشه هم جواب گرفتیم .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ، پسرم سه هفته بود که علائم تشنج رو داشت ، توی بیمارستان بستریش کردن دکتر فوق تخصصی مغز و اعصاب کلی آمپول و دارو به بچم داد ، ولی بچم خوب نشد که روز به روز بدتر شد، یه ویزیت خدمت آقای دکتر بردم ، تشخیص ویروس دادن ، با اولین دوز دارو بچم خوب شد و دیگه علائم تشنج رو نداشت، بوسه میزنم به دستهای مهربونم ، خدا از عمر من کم کنه و به عمر ایشون اضافه کنه
م
محمد طاها
کاربر دکترتو
19 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
جناب دکتر بینظیر بودن 👌، تشخیص خیلی قوی داشتن و دارو هایی که تجویز کردن عالی بود ، با صبر و دقت خیلی زیاد نوزاد و معاینه کردن و به تک تک سوال های من پاسخ دادن ، و در آخر با دقت زیاد مصرف تک تک داروها به من یاد دادن، واقعا از نظر من یک دکتر همه چیز تمومن خیلی لذت بردم از این که ایشون رو انتخاب کردم .
ش
شهلا
کاربر دکترتو
25 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
کادر درمانی فوق العاده صبور و مهربان .آقای دکتر پزشکی صبور هستند و باحوصله در مورد نحوه ی درمان و مدت درمان اطلاعات میدن. و پیگیر بیمتر هستند .ما واقعا از ایشون رصایت داریم.چه حضوری و چه غیر حصوری نتیجه ی رضایت بخشی گرفتم .عااالی
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
25 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسربرادرم وزن گیری پایینی داشتن ونسبت به سنشون وزن مناسب نداشتن باتشخیص ماهرانه ی آقای دکتر کمبود ویتامین داشتن ورژیم غذایی مناسب داده شدبهشون خداروشکر الان با ویزیت های مکرر آقای دکتربه وزن مناسب سنشون رسیدن .
م
معصومه
کاربر دکترتو
26 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
من ویزیت غیر حضوری گرفتم برای پسرم و آقای دکتر خیلی با حوصله تمام مشکل پسرم رو گوش کردند و بسیار دقیق راهنمایی کردن و خیلی زود جواب گرفتم .خیلی تشکر میکنم از اقای دکتر و ایشون رو توصیه میکنم
م
مهنوش
کاربر دکترتو
15 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار مجرب و باسواد و خوش اخلاقی هستند با صبر و حوصله توضیحات لازم دادند از نظر رعایت بهداشت در مطب عالی بود و سوالات ما رو با ادب و دلسوزی جواب می دادند کلا نمره دکتر 20 بود از همه جهت .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
16 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل پسر من بدغذایی شدید هست.تشخیص ایشون ریفلاکسه که تازه دارو تجویز کردن هنوز مصرف نکردم تا نتیجه رو بگم.اما رفتارشون حرفه ای هست و به نظر میرسه که تشخیصشون صحیح باشه
ع
علی
کاربر دکترتو
22 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دختر من ۲ سالش اسهال استفراغ داشت و این ک من بیمارستان پارس هم بستری کردم توب نشد ی نسخه آوردم پیش ایشان واقعا معجزه کرد تا آخر عمرم ب جز این دکتر جایی نمیرم
کاربر پذیرش 24
08 اسفند 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
خیلی بد خیلی بد خدا خیرش نده با آنتی بیوتیک های مزخرفش دخترم که برای سرفه برده بودمش الان 3 روزه از تب داره میسوزه کاش نمی بردمش من که نمی گذرم ازش
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.