
مامایی
اراک
حضوری
اراک
تلفنی
متنی
تخصص
مامایی
شماره پروانه
م-26993
۲۰ سال سابقه کار مامایی و زنان
مطب جمیله شیخی
تلفن مطب
549 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
06 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام و عرض ادب خدمت خانوم دکترجمیله شیخی باتشکرفروان ازخانوم دکتر وممنون از زحمتهای ایشان من هم عفونت داشتم هم کیست هم لکه بینی خیلی دکتررفتم دکترمتخصص میرفتم ک فقط سونوگرافی میفرستاد وهیچ نتیجه ای ازداروهاشون نگرفتم خانوم دکترجمیله شیخی فقط با ی قرص ک بهم داد لکه بینیم قطع شد وعفونتم بهترشدممنونم ازلطفشون واینکه خانوم دکتر خیلی برای مریضاشون وقت میزارن بادقت ب حرفای مریضاش گوش میده وخیلی خوشرو هستند درصورتی ک من پیش متخصص میرفتم ناتندی برخورد میکردن من واقعا ازخانوم دکتر جمیله شیخی ممنونم وبرام قابل احترام هست
کاربر پذیرش 24
13 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ضمن عرض ادب خدمت خانم دکتر شیخی من۱۵ سال بود ک درگیر عفونت زنان بودم و هر دکتری مراجعه میکردم بد از مصرف دارو ها ععونتم بر میگشت.حتی فریز و لیرز هم توسط پزشکی دیگر انجام دادم ولی مجدد عفونتم برگشت.ان هم با هزینع های بالا.اما خدا رو شکر با چن بارمراجهعه ب خانم دکتر شیخی در حال بهبود هستمو خیلی نتیجع گرفتم.ایشون هم خوش برخورد .صبور.هستن وعلاوه بر ان شرح حال دقیقی ازم گرفت و صبورانه ب حرفام و مشکلاتم گوش داد .و ب لطف او درحال بهبود هستم و خیلی نتیجه گرفتم.و زیاد در مطب ایشون معطل نشدم خیلی راضی هستم ب شما همپیشنهاد میکنم
کاربر پذیرش 24
18 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بیست سالمه برای مشکلات قاعدگی بهشون مراجعه کردم اول آنلاین ویزیت شدم که خیلی خوش برخورد بودن و راحت تونستم باهاشون در مورد مشکلم صحبت کنم خیلی صبورانه برای توضیح دادن یه هفته بعدش امروز حضوری رفتم پیششون نکته جالبش اینه که خیلی با تصوراتم فرق میکردن انگار جوون تر بودن با اینکه پشت تلفن هم خیلی راحت تونستم باهاشون ارتباط بگیرم حضوری خیلی بهتر بودن خیلی خوشحالم که پیداشون کردم و همیشه دیگه میرم پیششون خیلی رابطه خوبی با بیمار ها دارن به خصوص به عنوان یه دهه هشتادی خیلی راحت باهام ارتباط برقرار کردن
کاربر پذیرش 24
21 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من برای دومین بار بود که مراجعه کردم به خانم دکتر شیخی برای مراقب های بارداری ،ایشون بسیار خوش اخلاق هستند ، با دقت و حوصله کافی به حرف های بیمار گوش میدهند، کاملا مشخصه که تجربه خیلی زیادی دارن ، حس آرامش و اعتماد زیادی که به بیمار میدن خیال آدمو راحت میکنه، تشخیص دقیق و اقدام مناسب و بررسی دقیق وضعیت بیمار ایشون رو از سایر همکارانشون متمایز میکنه ، به هر کسی که یه ویزیت دقیق در محیطی آروم با نتیجه دقیق میخواد مراجعه به خانم دکتر شیخی رو پیشنهاد میکنم
کاربر پذیرش 24
13 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من پیش متخصصهای خیلی زیادی توی اراک رفتم و حتی تشخیص سرطان رحم رو هم به من دادن و یه سری فوق تخصصها حتی به من گفتن که تحت هیچ شرایطی نمیتونی بچهدار بشی من برای تنظیم قاعدگی و تخمدانهام پیش خانم دکتر رفتم و الان دو تا بچه دارم یه سه ساله یا دو ساله و حدود ۳ساله که پیش ایشون میرم بهترین دکتر اراک ایشون هستند خانم دکتر از با اخلاقترینها و بهترین دکترهای اراک هستند با یه بار مراجعه متوجه میشید که چقدر عالی هستند
کاربر پذیرش 24
26 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دوستان عزیز،از صمیم قلب میگم واقعا هم از نظر اخلاقی و هم تعهد کاری ،و دقت عالی هستند ،له جرات میگم که حتی پزشک متخصص زنان ،منو از درمان ناامید کرد حتی برام لیزر داخلی تجویز کرد که جدا از هزینه زیادی که متقبل شدم تاثیری هم نداشت . ولی خانم دکتر شیخی با تجویز دارو بجا واقعا برای من معجزه کرد. البته از ایشون انتظاری بجز این هم نمیشه داشت ،دوستی که ایشون رو به من معرفی کرد خیلی راضی بود و منم به شما پیشنهاد میکنم .
کاربر پذیرش 24
20 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ضمن عرض ادب و تشکر خدمت خانم دکترشیخی ،بنده سالهاست ک جهت مراحل اقدام به بارداری خدمت ایشان رسیدم و با تشخیص علت ناباروری و تجویزو درمان این پزشک حاذق و ماهر والبته بسییییار بااخلاق و باتجربه امروز پنج ماهه باردارم ،به جرات میگم خانم دکتر شیخی یکی ازبهترین وباسوادترین ومهربان ترین پزشکان شهرمون هستند ،وهمینجا براشون آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم .(خانم دکتر شیخی روزتون مبارک)
کاربر پذیرش 24
22 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک عالی بابام و دانش به روز من هم خودم پیش ایشان ویزیت شدم هم خواهرشوهرم کاملا تشخیص درست و درمان عالی ،بسیار زیاد پیگیر هستن تا به حال ندیدم پزشکی که اینقدر پیگیر مسایل مریض شون باش و هرکاری از دستشون بربیاد از مریض دریغ نمیکنن و اینکه تنها پزشکی هستن که با روی گشاده از مریض استقبال میکنن و کامل مسایل و مشکل رو توضیح میدهند خیلی هم دلسوز و مهربان هستن
کاربر پذیرش 24
30 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من به دلیل تاخیر در پریود به مطب خانم دکتر مراجعه کردم و ایشون با معاینه و مشاوره خیلی خوبشون برام یک سری اقدامات اولیه مثل سونو و پاپ و ... انجام دادن ،متوجه شدم که کیست به قطر ۳۱ میلیمتر دارم و الان تحت نظارت ایشون یک سری دارو استفاده میکنم البته ایشون ورزش و رژیم غذایی سالم رو هم پیشنهاد دادن واقعا ممنون از برخورد خوبشون و اخلاق کاری ایشون
کاربر پذیرش 24
21 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیار مهربان وخوش برخورد،دقیق وکامل وخیلی باحوصله به صحبت های بنده گوش دادند سوالات مد نظر راپرسیدند ودارو تجویز کردند،ازنظر اطلاعات پزشکی فوق العاده اطلاعات بالایی داشتند وتوصیه های دقیق وجامعی کردند بسیار بادانش ومهارت وضعیت راتشخیص دادند وداروتجویزکردند درکل خیلی راضی بودم و به بقیه پیشنهاد میکنم حتما به ایشون مراجعه کنند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.