
زنان، زایمان و نازایی
دهبارز
حضوری
دهبارز
تلفنی
متنی
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
کد نظام پزشکی
146613
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب میدان امام
تلفن مطب
151 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام.اولین باربود بانوبت اینترنتی مطب رفتم.دقیقا همون ساعتی که ثبت شده بود نوبتم شدو این خیلی برام جالب بود.چون از راه دور اومده بودم خوشحال شدم که منتظر نموندم.خانم دکتر مهربون و صبوربودن و خداروشکربا توصیه هاشون ومصرف داروهاشون خوب شدم.خداخیرشون بده.
ز
زهرا
کاربر دکترتو
19 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من اومدم برای بارداری متوجه شدم کیست دارم دارو داد حل شد بار دوم که اومدم دیگ چک شدم تنبلی تخمدان داشتم دارو بهم داد همون ماه اولی که استفاده کردم باردارم شدم دکتر بسیار عالی و با محبت منشی هم با صبر و حوصله است😍🤍
م
مرضیه
کاربر دکترتو
29 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
برای عفونت و اقدام بارداری رفتم ایشون معاینه کردن و دارو دادن رفتار خوبی داشتن برای بیمار وقت میزاره قشنگ توضیح میده فقط کد داروها رو یادشون رف بهم بدن تنها مشکلشون اینه که بیماربرای اومدن داخل ساختمان مکافاتی داره.
ح
حلیمه
کاربر دکترتو
25 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر خیلی خوش برخورد و مهربون بودن من که استرس داشتم خداروشکر یه جوری باهام برخورد کردن که آروم شدم خداروشکر با توضیحاتشون و دارو مشکل کوچکم هم حل میشه ممنونم از خانم دکتر عزیز
ر
راضیه
کاربر دکترتو
15 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بود یه پزشک خوب و خوش اخلاق و به تمام معنا بود.نکته به نکته حرفاتو گوش میکنن و بهتون جواب میدن .بهتون امید میدن با حرفاشون .انشاالله موفق باشه همیشه.بدرخشی
ع
علی
کاربر دکترتو
16 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
نمیدونم چطوری توضیح بدم یا توصیفش کنم از بس این خانم دکتر اینقدر ماه هستش بهترین بهترین پزشک زنان زایمان درهرمزگان وبهترین منشی درمطبش موفق باشین عزیزای دلم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من باردار نمیشدم بیشتر از یکسال بود که در تلاش بودیم و بعد از دوبار ویزیت خداروشکر باردار شدم. دستشون خیلی سبکه خدا خیرشون بده، خیلی مهربون و دلسوز هستن
ز
زهرا
کاربر دکترتو
26 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای در کارشون بودند، صبورانه به صحبت هام گوش کردن ... برای عفونت مراجعه کردم و تحت درمان هستم..بعد از جلسه اول دردم بسیار کمتر شد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
قاعدگی نامنظم داشتم ب لطفشون الان منظمه و برای حاملگی تحت نظرشون هستم و تا اینجا کارشون عالی بوده برای ادامه حتما ب خودشون مراجعه میکنم
ن
نوشین
کاربر دکترتو
15 بهمن 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
معطلی زیاد برای معاینه،دستگاه پلاسما و تخت معاینه تو یک اتاقه و باید کلی منتظر بشینیم تا پلاسما انجام بشه بعد بری برای یک معاینه ساده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی