
مغز و اعصاب (نورولوژی)
بوشهر
حضوری
بوشهر
تلفنی
متنی
تخصص
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کد نظام پزشکی
49387
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب دکتر هومان سلیمی پور
تلفن مطب
1738 دیدگاه
ب
بهمنیار
کاربر دکترتو
09 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
چناب دکتر با تجربه و به روز و خوش اخلاق دو سال است که سردرد و سرگیجه زندگیم مختل کرده بود پیش متخصصین شیراز گوش و حلق و بینی و مغز اعصاب چند بار مراجعه داشتم ولی نتیجه ای نداشت، تا اینکه یکماه پیش نزد جناب دکتر رفتم و دو قلم دارو برام تجویز کرد، از روز سوم احساس کردم بهتر هستم و واقعا روز به روز بهتر شدم، من که در رانندگی و حتی کارهای روزمره عاجز بودم دیگر به لطف خدا و طبابت جناب دکتر که برایم مثل معجزه است مشکلی ندارم. خداوند توفیق و سلامتی بهشون عطا فرماید دیروز8/8/ خدمتشان بودم که علاوه بر دارو وقت گذاشت و مشاوره خوبی با من داشت.. زبانم. قاصر است که در خصوص جناب دکتر صحبت کنم،، ان شاءالله سلامت و مانا باشند،
ز
زهرا
کاربر دکترتو
14 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
مادرم دچار آلزایمر شده و الان تحت درمان ایشون هست...خدا رو شکر داروهایی که بعد از انجام آزمایشات و عکسبرداری دادن. روش تاثیر خوبی داشت...ایشون سومین دکتری بودن که ما مراجعه کردیم.. از دو دکتر قبل نتیجه مساعدی که نگرفتیم هیچ. بدتر هم شد...خیلی بد طوری که داروهاش رو دیگه نگذاشتیم مصرف کنه... اما امیدواریم مثله یکماه گذشته که با تجویزهای دکتر سلیمی پور کمی بهتر شد. باز هم نتایج بهتری در ادامه درمان ببینیم.خدا همه مریض ها رو شفا بده
ح
حسین
کاربر دکترتو
01 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خسته نباشید آقای دکتر من سه ساله هر روز هر دقیقه سر درد دارم کل ایران هم گشتم خوب نمیشم هرچی قرص میدن میخورم و هیچ تعصیر نداره کلی آزمایش ام ار ای دادم همه چیم سالمه ولی سر درد شدید دارم هر روز یک روز هم آروم نیست حتی ال پی هم دادم سالم میگن میگرن و اعصاب هست ولی خوب نمیشه هیچ مسکنی روش تعصیر نداره حتی مورفین خوزستانم به نظرتون بیام پیشتون میتونم جواب بگیرم کل زندگیم شده سر درد هر روز
ر
رقیه
کاربر دکترتو
20 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک خیلی خیلی خوب با تشخیص عالی، من چندین سال هست که تحت درمانم و پزشک خوب با تشخیص عالی رو میشناسم، صبور هستن و به بیمارشون احترام میذارن کامل برای بیمارشون وقت میذارن، داروی اضافه تجویز نمیکنن، و من به شخصه کلی ازشون انرژی مثبت میگیرم و برام خیلی قابل احترام هستن، اگر واقعا به دنبال پزشک خوب و با اخلاق هستید مطمئن باشید ایشون صد در صد قابل تایید هستن
ز
زینب
کاربر دکترتو
28 مهر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
3
باعرض سلام به دوستان دکتر سلیمی پور حدود 10سال در بوشهر ایشان میشناسم ورفتار صبورانه بابیمار داره وباتجربه عالی که از ایشان دیده ام خدایش برای درمان تلاش فراوان دارد ومن طبیبی ازطرف خدا برای خود میدانم واز این دکتر هرچ به زبان بیاورم تا کم گفته ام انشالله که خدای متعال سایه چنین دکترهای رو برای بیماران حفظ کنه تا به درمان برسند
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
19 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
با سلام علت مراجعه بیماری مغز و اعصاب ،دکتر خودش به مراتب خوب بود ولی انتظار در مطب باعث تشدید بیماری و ایجاد مشکل روحی و روانی برای بیمار خواهد شد با توجه به اینکه دکتر یک ماه نبوده نوبت دهی در سامانه دکترتو باید به تناسب وقت و تعداد مشخص باشه تا بیمار بیش از حد در مطب منتظر نمونه و بیماریش تشدید بشه
س
سمیه
کاربر دکترتو
27 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
بسیار عالی وبا حوصله به حرف مریض گوش میدهند وبسیار عالی معاینه میکنند وتشخیص عالی من دومین بار به مطب ایشون مراجعه کردم وهر دوبار آقای دکتر تشخیص خوب دادن وبا کمترین دارو درمان کردند واقعا راضیم هم از درمان وهم از برخورد آقای دکتر پیشنهاد بنده صددر صد برای مریضایی که نیاز به دکتر مغز واعصاب دارن
س
سیما
کاربر دکترتو
01 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
از اینکه تایم زیادی برای هر بیمار اختصاص داده میشه خیلی خوشحالم و از آرامش آقای دکتر و اتاقشون بسیار خرسندم فعلا در مرحله درمان هستم اما اتاق انتظار با توجه به تذکرات منشی بازم پر از سرو صدا هست و واقعا برای من بسیار ناخوشایند بود و قبل از انجام نوار مغز بسیار از سر و صدای اتاق انتظار عصبی شدم .
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
19 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بیماری صرع دارم متاسفانه ولی ازاینکه پرشک بسیار خوبی توی شهر بوشهر داریم بسیار خوشحالم که همچین دکترخوب و خوش اخلاق و از لحاظ تشخیص بیماری خیلی بالاس و ازاینکه پیش همچین دکتر خوب و مهربون و دلسوزی میرم خوشحالم و تو این چندین سال که مریم پیش پزشکم خیلی حالم بهترشده خداروشکر
س
سیدعلی
کاربر دکترتو
30 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
پدرم سالیان سال از یک مشکل رنج میبرد که با مراجعه به ایشون مشکلشون حل شد و حدود دوازده سال بدون نیاز به هیچ پزشکی داروهای ایشون رو استفاده میکردن و موردی هم نداشتند. برخوردشون هم خیلی خوبه و امیدواری خوبی هم به بیمار میدن. انشالله همیشه سالم و موفق باشند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی