
گوش، حلق و بینی
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
گوش، حلق و بینی
کد نظام پزشکی
90442
مشکل تار صوتی
جراحی میکرو گوش
بیماری منیر
تاخیر گفتار
پاکسازی گلو
جراحی پلاستیک زیبایی گوش (اتوپلاستی)
از دست دادن بویایی (آنوسمی)
حنجره
التهاب اعصاب (نوریت)
ناشنوایی
مطب خیابان ابن سینا
تلفن مطب
4.5
(بر اساس نظر 131 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
5
131 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده پدرم رو برای شستشوی گوش. خدمت خانم دکتر بردم. ایشان یه پزشک خوش اخلاق که با صبوری و حوصله به تمام صحبت های پدرم گوش داده. و با دقت گوش پدرم رو معاینه کرد و تجویز تست شنوایی داده. در نهایت ایشان از نظر بنده خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و حرفه ای در تخصص خودش می باشد
گ
گیسو کرمب
کاربر طبیبی نو
25 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من جراحی بینیمو پیش خانم دکتر ابدالی انجام دادم. بعد از عمل، چیزی که خیلی برام مهم بود تقارن سوراخهای بینی بود که خوشبختانه کاملاً متقارن و طبیعی شده. از نتیجه نهایی عملم واقعاً راضیام.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
31 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد پزشک حرفه و عالی،بسیار دلسوز و مهربان، وقت و زمان برایه من گذاشتن،منشی و پرسنل مطب بسیار خوش اخلاق بودن مشکلم با مراجعه حل شد خدا روشکر
ا
امیرحسن
کاربر دکترتو
09 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
به صحبت های مریض توجه میکنن و راهنمایی درستی هم انجام میدن ، من تازه امروز ویزیت شدم و نتیجه ۲۰ روزه دیگه مشخص میشه که باید دوباره مراجعه کنم
گ
گیسو کرمب
کاربر طبیبی نو
17 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم پیش دکتر ابدالی عمل اتوپلاستی انجام داده و چقدر الان اعتماد به نفسش برگشته و راحت تر با دوستاش ارتباط میگیره ممنونم خانم دکتر عزیز
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
31 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار خوش برخورد ومهربان وبا تجربه ،توضیحات بیمار بادقت گوش میدن .توضیحاتشون درمورد عمل زیبایی بسیار عالی کارشونم عالیه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کاهش شنوایی مراجعه کردم. ساکشن انجام دادن و ارجاعم دادن به کلینیک شنوایی سنجی. عالی بود همه چی. خوشبرخورد و حرفهای و محترم.
م
مهدیه
کاربر دکترتو
30 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر خوبی بودن من هرجا رفتم گفتن گوشت هیچ مشکلی نداره بخاطر فصله ولی خانم ابدالی گفتن چرکی شده و شست شو دادن کارشون عالی بود
ط
طاهره
کاربر دکترتو
19 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
اخلاق و برخورد خانم دکتر و منشی و کلیه کسانی که اونجا بودن عالی بود من خیلی وقت بود همچین برخورد خوب را از کادر درمان ندیده بودم
م
محمد امین
کاربر دکترتو
18 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
من مشکل گرفتی گوش چپ داشتم که خانم دکتر معاینه کردن و خیلی سریع رفع شد به نظرم مطب مجهزی داشتن و خود دکتر هم پزشک حاذقی بودند.
تلفنی
متنی