
چشم پزشکی
شاهین شهر
حضوری
شاهین شهر
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
104944
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب خیابان فردوسی
تلفن مطب
173 دیدگاه
ح
حاجیه خانم
کاربر دکترتو
15 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام۔با اینکہ بار اول بود۔نزد سرکارخانم دکترآسیہ فروتنی ویزیت شدم۔ولی باتجاربی کہ ازمراجعات بہ سایر پزشکان و درمانگاھھای مختلف داشتم۔دکتر آسیہ فروتنی را دکتری باتجربہ ۔خوش برخورد۔مدیرومدبر تشخیص دادم۔خداوندیار و یاورش باد
ش
شقایق
کاربر دکترتو
05 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی برخورد خوبی داشتند با حوصله و دقیق معاینه انجام دادند و تشخیص شون عالی بود و دخترم خیلی صمیمی رفتار کردند واقعا برای من برخورد پزشک با کودک خیلی مهم بود پیشنهادشون میکنم به همه موفق باشند
م
مهناز
کاربر دکترتو
19 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار برخورد عالی و خوبی داشتن به چنین دکترهایی که اینچنین برخوردی با بیمار دارن باید افتخار کرد من بشخصه ۱۰۰٪ازشون راضی ام و به دوستانم معرفی خواهم کرد باتشکر
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوش برخورد با انرژی مثبت با دقت گوش میدن و دوستانه صحبت میکنن و نظر و تشخیص بسیار خوب بود ، اولین بار بود مراجعه میکردم بسیار راضی هستم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
08 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
هم محيط كار وهم منشي خوبي دارند ومخصوصا خانم دكتر خيلي مهربان بادقت وباحوصله هم معاينه را انجام ميدادند وهم صحبت ميكردند🌹
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
28 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر باتجربه، توانمد، خوشرو و اجتماعی هستند و به توصیه دوست و همکارم نزد ایشان رفتم و از آشنایی با ایشان خوشوقت شدم.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
12 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم دکتر فروتنی پزشک بنده هستند دوسال ایشان رو می شناسم بسیار صبور و با دقت هستند و به دوستان ایشان پیشنهاد میکنم
ل
لیلا
کاربر دکترتو
13 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام دکترخوش اخلاقی بودندمن باراولم بود وازنحوه برخوردشون راضی بودم وامیدوروحیه که درمن ایجاد کردند
م
مهدی
کاربر دکترتو
10 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار و تشخیص دکتر بینظیر بود مخصوصا برخوردشون با پسرم .و پسرم گفت دیگه همیشه منو پیش همین دکتر بیار
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
08 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای پسرم مراجعه کردیم. علاوه بر اینکه ویزیت کردن یه دکتر دیگه معرفی کردن و هزینه ویزیتم برگردوندن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی