
چشم پزشکی
جهرم
حضوری
جهرم
تلفنی
متنی
تخصص
چشم پزشکی
کد نظام پزشکی
118455
جراحی افتادگی پلک
آستیگماتیسم چشم
قرنیه و خارج چشمی
عمل آب مروارید (کاتاراکت)
پیوند قرنیه
عمل حذف عینک (جراحی عیوب انکساری چشم)
بلفاروپلاستی (درمان افتادگی پلک و پف چشم)
عمل لیزیک و لازک
جراحی قرنیه
عفونت قرنیه
مطب خیابان 22 بهمن
تلفن مطب
130 دیدگاه
ف
فرزاد
کاربر دکترتو
21 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان با توجه به اینکه فشار چشم مریض را می گیرند در کار طبابتشان بسیار خوش برخورد و دقیق معالجه میکنند و بسبار خوش اخلاق و خوش برخورد است و تشخیص مریضی چشم مریض خود را سریع میدهند و با برخورد مناسب و تجویز های درست مریض خود را راهنمایی میکنند و امکان دسترسی به نوبت دهی اینترنتی ایشان راحت است انشاله همیشه این دکتر سالم باشند و در کار طبابت چشمان مریض خود پرتلاش و روش های نوین آنها را معالجه کنند
ص
صفر
کاربر دکترتو
25 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام .نحوه برخورد خانوم دکتر عالی و دست کار بی نهایت عالی با اینکه عمل کردن اما چند ساعت بعد از عمل هیچ گونه قرمزی و سوزش در چشم وجود نداشت خیلی راضی بودیم. خیلی انشاالله که همیشه تندرست و عاقبت بخیر واقعا تشکر از خانوم دکتر در ذهن و زبان نمیگنجه به حق حضرت زهرا هرچی تو دلشون هس خدا بهشون بده
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
16 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم سه ساله هست با چنگال به چشم خودش زد و دکتر رحیمی طی یک جلسه با تشخیص حرفه ای و دقیق خیالمون راحت کرد و ظرف سه روز هم بهبودی حاصل شد. اخلاق بیست. پرسنل بیست. سواد عالی. دستگاه ها به روز
ح
حسین علی
کاربر دکترتو
09 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
دکتر خوبی هستند به حرفهای مریض گوش میکنند و سعی ایشون برحل مشکل و جلوگیری از دوباره کاری است از برخورد و دقت نظر خانم دکتر راضی هستم
ا
ابوالفضل
کاربر دکترتو
13 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
همه چیز عالی بود بجز،،( سرویس بهداشتی که باید برا مراجعین لحاظ شود نه فقط مخصوص کارکنان باشد .)در موارد دیگر همه چیز عالی بود
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
من دوتا دکتر رفتم بندر و قشم گفتن اب مروارید داری خانم دکتر گفتن تنبلی چشم هست نمیدونم حرف کدومو گوش کنم ادم سردرگم میشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد هستند و خیلی سریع بیماری را تشخیص دادند و راه های درمان را معرفی کردند
د
درسا
کاربر دکترتو
03 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دقیق کارشونو انجام دادن ان شاالله که با مصرف داروهایی که تجویز کردن مشکل حل بشه
س
سینا
کاربر دکترتو
07 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای مشکل چشم پسرم رفتیم ، پیش خانم دکتر رحیمی. ممنون از خانم دکتر رحیمی
م
محمد مهدی
کاربر دکترتو
10 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر رحیمی داخل کارشان حرفه ای و اخلاق شایسته با بیمار دارند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی