
قلب و عروق
تبریز
حضوری
تبریز
تلفنی
متنی
تخصص
قلب و عروق
کد نظام پزشکی
90157
سی تی آنژیوگرافی
اکو قلب جنین (اکوکاردیوگرافی جنین)
ارزیابی / درمان اختلالات مادرزادی
آنژیوپلاستی مغز کاروتید
کاشت ضربان ساز
جراحی قلب مادرزادی
آنژیوگرافیهای پیوندی
بالون دریچه میترال
ابلیشن قلبی
سونوگرافی داخل عروقی
مطب خیابان دانشگاه
تلفن مطب
79 دیدگاه
م
مهری
کاربر دکترتو
17 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
خانم دکتر بسیار پزشک دلسوز و دقیقی بودند من و همسرم از بیماران قدیمی شون در بیمارستان الزهرا بودیم. پیشنهاد میکنم برای کسانیکه امکان پرداخت هزینه اکو ندارند راهنمایی لازم ارایه شود تا خدمات بیمه شامل حال بیمار شود . دوم بنظرم بهتره اول ویزیت انجام بشه و درصورت تشخیص پزشک اکو و سایر خدمات تجویز شود. وقتی پیشاپیش وجه دریافت میشه سوتفاهم ایجاد میشه. و برنامه ریزی لازم برای پرداخت هزینه هم سخت میشه.
س
سیده جیران
کاربر دکترتو
07 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
دکتر بسیار خوبی هستند. بسیار با سواد هستند اما متأسفانه فرآیند نوبت دهی شدیدا افتضاح است. باوجود اینکه نوبت اینترنتی برای تایم خاصی رزرو میکنید اما نزدیک به سه ساعت منتظر ماندیم چون روال به این شکل است که هرکسی سریع تر به مطب رسید در اولویت است و مهم نیست اینترنتی وقت گرفتین یا تلفنی. منشی هم میگه ملاک وقت اینترنتی نیست. اصلا ارزشی برای وقت قائل نیستند
س
سیده جیران
کاربر دکترتو
07 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
پزشک بسیار خوب و با دانشی هستند اما متأسفانه فرآیند نوبت دهی افتضاح است. باوجود اینکه نوبت اینترنتی برای تایم خاصی رزرو میکنید اما نزدیک به دو ساعت منتظر ماندیم چون روال به این شکل است که هرکسی سریع تر به مطب رسید در اولویت است و مهم نیست اینترنتی وقت گرفتین یا تلفنی
ح
حسین
کاربر دکترتو
16 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
از نظر برخورد خانم دکتر واقعا با شخصیت و خوش اخلاق هستند و زمان بیشتری برای ویزیت بیمار میگذارند،بیشتر به جزییات توجه دارند و برای بهبود بیمار هرچی از دستشون بربیاد انجام میدهند.از اینجا از خانم دکتر و تمام پرسنل شان کمال تشکر را دارم.
ج
جعفر
کاربر دکترتو
18 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من اول از همه به رفتار و برخورد اهمیت میدم بعد به علم و دانش.....دکتر هادی برخورد عالی داشتند و انرژی مثبت میدادند و در نتیجه و در اخر دیدم از علم بالاتری هم در زمینه تخصص خودشان و هم در پزشکی عمومی داشتند که من هم استفاده کردم
ا
امین
کاربر دکترتو
27 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر هادی پزشک متعهد و خیلی با حوصله و خوش اخلاقی هستند و برای تحت نظر قرار گرفتن در خصوص مشکلات قلبی و فشار خون و حتی سایر مشکلات مرتبط ، بعنوان فردی که ۲ سال هست تحت نظرشون هستم ایشون رو به همه توصیه میکنم قطعا
م
مینا
کاربر دکترتو
20 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار دقیق معاینه می کنند و باحوصله به بیمار توضیحات لازم رو میدن من پس از ویزیت توسط چند متخصص خانم دکتر رو انتخاب کردم واز انتخابم فوق العاده راضی هستم ما تمام خانواده تحت نظر ایشون هستیم
ن
نازنین
کاربر دکترتو
29 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
باسلام وقت بخیر خدمت دوستان عزیز تواین مطب نوبت ملاک حضور هست سعی کنید بعدازظهر از ساعت 3ونیم درمطب جهت نوبت مراجعه بکنید وگرنه باید چندین ساعت منتظر بمانید دکتر خوبی هست فقط مدیریت در نوبت ندارند
ن
ناصر
کاربر دکترتو
07 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من فشار خون بالا داشتم با مراجعه به این خانم دکتر واقعا خیلی خوب شده ام و از طبابت ایشان خیلی راضی هستم و به کسانی که ناراحتی قلبی و فشار خون بالا دارند معرفی می کنم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار خوش برخورد ومهربان هستند از لخظ علمی واقعا در سطح بالایی قرار دارندومن از روند درمانم بسیار راضی هستم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی