
مامایی
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
مامایی
شماره پروانه
م-4857
مطب دکتر صدیقی
تلفن مطب
57 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
15 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
بابت زخم دهانه رحم علت ریشه ای اون رو بررسی نمیکنن و فقط به درمانش میپردازند در صورتیکه چندین بار برای این موضوع طی چند سال مراجعه کردم هربار با سه ویزیت خوب شدن اما سال بعد بازم بوجود میاد اخیرا روند درمان طولانی میشه و دیرتر خوب میشه دوم اینکه برای بارداری تا علائم شهودی نبینن یا از بیمار چیزی نشنون برای بررسی وضعیت تخمدانها سونوگرافی و آزمایش تجویز نمیکنن اما درکل بسیار خوش برخورد هستن و سابقه بالایی دارن و همچنین به صورت تکی ویزیت میکنن که این خودش عالیه برخلافِ سایر پزشکان زنان که این حق بیمار رو رعایت نکرده و چند نفری ویزیت دارن
ش
شهناز ...
کاربر پذیرش 24
24 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من از زمان مجردی تا الان که باردارم برای هر مشکلی پیش خانوم دکتر صدیقی رفتم و غیرممکن بوده در کمترین زمان خوب نشده باشم. رفتارشون بی نهایت صبورانه و با احترام هست و همه مریضاشون رو کامل راهنمایی می کنند. مادرم هم سه سال مدوام خونریزی داشت و هیچ متخصصی نتونست مشکلشو حل کنه تا اینکه خانوم دکتر با یک ویزیت و تشخیص و تجویز دارپی درست ایشونو درمان کردن.
ف
فاطمه زنگنه
کاربر پذیرش 24
25 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
من قبل از ایشون پیش چند تا دکتر زنان رفته بودم و نتیجه ای نگرفته بودم در اخر هم بهم پیشنهاد کوتر دادن ولی خانوم دکتر انقد با حوصله و دقیق معاینه کردن و ب حرفام گوش کردن و دارو تجویز کردن خداروشکر خیلی بهتر شدم و حتما برای اقدام ب بارداری پیششون میرم
کاربر پذیرش 24
15 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام من سالهاست مراجعه کننده خانم صدیقی هستم کارشون حرف ندارن مخصوصا در درمان عفونت زنان بسیار حاذق هستن و همینطور با حوصله وقت میذارن برای مراجعشون بسیار ازشون ممنونم
کاربر پذیرش 24
21 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوش برخورد و خوبی بود انرژی مثبت داشت ولی چیزی که برام جالب نبود توصیه منشی برای گرفتن دارو از یه داروخونه خاص که خودشون معرفی میکنن بود .
ع
عارفه ملکی
کاربر پذیرش 24
17 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من تحت نظر بودم برای بارداری واقعا خانوم دکتر جز دکترهای تک همدانه که واقعا وقت میذاره انشالله همیشه تنشون سلامت باشه درپناه حق
کاربر پذیرش 24
05 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم دکتر خیلی با حوصله به حرفای بیمارهاش گوش میدن واینکه خیلی با حوصله وزیت میکنن وهر چیزی رو کاملا برایمان توضیح میدهد
کاربر پذیرش 24
22 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام.خانم دکتر با صبر و حوصله از بیمار در مورد مشکلو بیماری سؤال می کنند. و اخلاق بی نهایت خوبی دارن. بسیار با کمالات هستن.
کاربر پذیرش 24
29 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
برخوردبسیارخوبه دکتر....تشخیص خوب...توضیحات کامل درموردمشکل سوزش واژن...آزمایش انجام دادم وتحت درمانم...باتشکرازمنشی ایشان
ن
نسا فریدونی
کاربر پذیرش 24
14 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین مامایی هستن ک تاحالا دیدم برخورد خیلی خوبی داشتن واقعا تو کارشون بهترینن و حرفه ای خیلیییی ممنونم ازشون🙏♥️
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی