
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 07 تیر - 13:00
تهران
350,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 57 دقیقه دیگر
15 دقیقه گفتگو
220,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
50146
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب افسریه
تلفن مطب
مطب تهرانپارس
تلفن مطب
مطب حکیمیه
تلفن مطب
نیاوران
تلفن مطب
4.4
(بر اساس نظر 29 بیمار)
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
1
29 دیدگاه
م
مهدیه عبدالرحیمی
کاربر طبیبی نو
24 مهر 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
من انلاین قرار بود ویزیت شم هزینه را پرداخت کردم، باهام تماس گرفتن گفتن مدارک را واتساپ بفرست شب پاسخگو هستیم، الان چند روزه خبری نیست ، بیمار رو معطل کردن کار درستی نیست،ادم نمیدونه کلاهبرداریه!اگه الان قادر به پاسخگویی نیستید بگید بیمار تکلیفش رو بدونه! واقعا متاسفم
ش
شیما
کاربر دکترتو
17 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر بسیار دلسوز و مهربان هستند با دقت با به حرف های بیمار گوش میکنن با دارو های جدید و رژیم درمانی دیابت من رو درمان کردن . مهمترین چیز حس خوب و مثبتیه که به آدم میدن خیلی باسواد هستن
م
معصومه
کاربر دکترتو
18 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار کاربلد و دلسوز مریض..من وزن بالایی داشتم و مبتلا به دیابت که با دستورات دارویی خانم دکتر و داروهای جدیدی که ایشون تجویز کردند دیابتم کنترل و بی نیاز از انسولین شدم..واقعا ممنونم
ل
لادن
کاربر دکترتو
25 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
فوق العاده بودن و بسيار باسواد قند من كنترل نبود و پس از مراجعه به ايشون در عرض ٢ هفته كاملا كنترل شد استفاده از داروهاى جديد و رژيم غذايى خيلى خاص از خصوصيات طبابت ايشون بود
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
17 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
دکتر خیلی دلسوز و مهربانی هستند ،پدر من چندین ساله تحت درمان خانم دکتر هستند ،راضی هستیم واقعا از خانم دکتر
ا
امیرمحمد
کاربر دکترتو
18 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خیلی خوب و خوش برخورد بودن و با صبر و حوصله به گزارشات بنده گوش دادن و تشخیصشون عالی بود.واقعا ازتون ممنونم
آ
آوا
کاربر دکترتو
22 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام ، باز اول بود میرفتم ، ایشان نسبت به بیمار محترم و صبور بودن و به نظر مسلط به طبابت میباشند
ن
نیره
کاربر دکترتو
13 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام متخصص غدد هستن من هم دیابت دارم هم تیروئید من راضی هستم ۳ سال هست که بیمار خانم دکتر هستم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر ماهر و خوش برخورد هستن و تشخیص درست و مناسب و دارو های مناسبی تجویز میکنند
ب
بهمن
کاربر دکترتو
18 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر ماهر و توانمندیهستند..یک بار ویزیت بشی پزشک دیگه ای رو انتخاب نمیکنی .
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.