
داخلی
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی / قلب و عروق
کد نظام پزشکی
111973
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب ملاصدرا
تلفن مطب
51 دیدگاه
ک
کبری
کاربر دکترتو
05 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر بسیار با تجربه ،با اخلاق و خوش برخورد هستند وبا حوصله به حرف های بیمار گوش می دهد و با مهارت و درایت کامل به تشخیص بیماری می پردازد همچنین کادر منشی مطب بسیار مودب ،مهربان و خوش اخلاق هستند و با بیمار بسیار با آرامش برخورد می کنند محیط مطب ب نهایت آرامش بخش و تمیز و مرتب می باشد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
23 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من همراه با دخترم به مطب آقای دکتر مراجعه کردم چون علت سردرد و شانه ودست دردش رو نمیدونستم و خواهرم قبلا مراجعه کرده بودن بسیار راضی بودن ،از برخورد آقای دکتر ومهارتشون و حوصله ای که برای پاسخگویی به سوالات ما به خرج دادن بسیار راضی هستم خدا حفظشون کنه
ف
فهیمه
کاربر دکترتو
10 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتری بسیار حاذق، صبور، خوش اخلاق با شرافت و دلسوزی هستن برای بیمار وقت میگذارند با حوصله شرح حال بیمار را میپرسند و توضیح میدهند. مطب دکتر میرزایی بسیار مجهز و با امکانات کامل هست صد درصد توصیه میکنم ایشان را .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام ایشان پزشکی بسیار متعهد ،حاذق و با اخلاق هستند . ما خانوادگی تحت نظر ایشان هستیم.بسیار با حوصله به صحبت های بیمار گوش می دهند و با بررسی های لازم تشخیص خودشون رو اعلام میکنند....
خ
خاتون
کاربر دکترتو
02 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر میرزایی خیلی دکتر خوبی با حوصله هستن من خیلی ازشون راضی هستم درد ما رو خوب کرد دستشون درد نکنه منم از دوستان پیشنهاد میکنم این دکتر انتخاب کنید
م
معصومه
کاربر دکترتو
30 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی پزشک خوبی بودند با دقت تمام معاینه کردند ،برای مریض وقت می گذارند با دقت تمام به حرف مریض گوش می دهند ،خیلی خوش برخورد بودند توضیحات خوبی دادند
م
محمود
کاربر دکترتو
27 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار صبور و با تجربه و مطب ایشون تجهیزات کامل رو داشت و در تشخیص بیماری بسیار دقیق بودن آقای میرزائی از نظر بنده و خانواده بسیار عالی هستن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
به نظر من بهترین پزشک متخصص قلب هستن . مشکلی رو که دکتر دیگه بزرگش کرده بود رو با یه سی تی آنژیو تشخیص دادن . اصلا استرس به مریض وارد نمی کنن.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام به علت ضربان اضافی قلب مراجعه کردیم که رفتار و برخورد بسیار خوب و توضیحات عالی جناب دکتر بسیار عالی بود
ز
زهرا
کاربر دکترتو
23 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد منشی و پزشک بسیار عالی. رفتار کاملا حرفه ای و توام با انتقال آرامش به بیمار. بسیار حاذق و متخصص .
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی