
دندانپزشکی کودکان
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
دندانپزشکی کودکان
کد نظام پزشکی
131791
صرفا برای معاینه اولیه نوبت بگیرید
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب بلوار چمران
تلفن مطب
درمانگاه سهامی
15 دیدگاه
د
دایرون
کاربر دکترتو
09 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار کاربلد ومهربان بااینکه پسر من ترس داشت از دندانپزشکی با برخورد خانم دکتر خیلی راحت نشست ومعاینه شد ولی بعلت تعداد زیاد دندان های پوسید وباراهنمایی های خانم دکتر کار پسرم تحت بیهوشی انجام دادم. منشی خانم دکتر مستانه خانم خیلی با روی خوش ومهربانی از ما استقبال کردن واقعا خسته نباشید میگم به خانم دکتر ومستانه خانم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
23 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
جدای از مطب بسیار زیبا و کودک پسند که شامل اتاق بازی،استخر توپ و وجود امکانات در زمان انتظار مانند چای و قهوه،رفتار و تخصص ایشون و نحوه درمان و تعهد مثال زدنیشون و همچنین دستیار مهربان و با دانششون توی شیراز میتونه هر پدر و مادری رو با آرامش و رضایت به درمان کودکشون ترغیب کنه.
ن
ندا
کاربر دکترتو
26 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا خانم دکتر عالی و باحوصله بودن و تشخیصشون از همه نظر عالی بود من پسرم عصب کشی و کشیدن دندان داشت که اصلا اذیت نشد و خیلی راضی بودم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم ممنونم از خانم دکتر خاکسار عزیز🙏🏻
ک
کتایون
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم چند شب دندان درد شدید داشت و دندونش ورک کرده بود. خانم دکتر بخاطر سنکمش و دندون های خراب زیادش پیشنهاد بیهوشی دادن و یک ساعته همه دندون هاش با راهنمایی و درمان با دقتشون درست شد.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر مهربان تو کارشون خیلی حرفه ای هستن خوش برخورد با حوصله و با انصاف هستن منشی خانم دکتر.خانم بیات خیلی خوش برخورد هستن واقعا هیچجا ندیدم منشی به این با اخلاق خوب
ک
کتایون
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر با رفتار بسیار خوبشون بچه ها رو به معاینه و درمان تشویق می کردن. من برای چکاپ رفته بود ولی با دقت و مهارت بالایی که داشتن تشخیص دادن فرزندم دندان اضافه داره.
ف
فاطمه السادات
کاربر دکترتو
14 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر خاکسار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد ، بسیار دلسوزانه در مورد مشکل دندان دخترم توضیح دادن و با مهارک مشکل را بر طرف کردن .
ب
بارانا
کاربر دکترتو
12 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کشیدن دندان دخترم مراجعه کردم و خانم دکتر از لحاظ رفتاری و درمان بی نظیر بودند
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
صبور،مهربان و بسیار متعهد و کاربلد. مطب هم در حد مهدکودک بسیار زیبا و کودکانه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
08 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوب بود با حوصله وبا تجربه هستند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
کلینیک دندان پزشکی سهامی اطفال
تلفن مطب
تلفنی
متنی