
روانشناسی
سمنان
حضوری
سمنان
تلفنی
متنی
تخصص
روانشناسی
شماره پروانه
53674
بلوار ولی عصر
تلفن مطب
20 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
به خاطر حملات پنیک و اضطراب اجتماعی بهشون مراجعه کردم و میتونم بگم برای من،خانوم صفاهانی از اون دست دکترایین که میتونم با خیال راحت به هر کسی که نیاز به یک تراپیست داره معرفیشون کنم چون که خودم با جلسات مشاوره ایشون نتایج رو به چشم دیدم. خیلی جالب بود که وقتی تمریناتی که بهم گفتن و سر وقت و درست حسابی انجام میدادم میدیدم که حملاتم ضعیفتر شده کلام آخر اینکه ایشون رو به هر کسی که درگیر حملات پنیک یا اضطراب اجتماعیه یا حتی میخواد عادت تراپی رفتن رو به زندگیش اضافه کنه توصیه میکنم ایشون به علاوهبر اینکه روان درمانگر خوبی هستن مشاور خوبیم برای اونایی هستن که میخوان به زندگیشون یه سر و سامونی بدن
م
محسن
کاربر دکترتو
11 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانمدکتر فردی با آرامش وبسیار قابل اطمینان و صبوردر شنیدن و همچنین آشنا با شرایط روز جامعه هستند که مجموعه ی اینخصوصیات باعث ایجاد فضایی راحت درجهت گفت و گوی راحت تر خواهد شد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
09 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
مشاور راحت و رکی هستن خانم صفاهانی و آنچه رو که متوجه شدن تو همون جلسه اول راحت گفتن و حس کردم که مثل بعضی جاها اهل بردن آوردن و جلسات و هزینه اضافه تحمیل کردن نیستن
پ
پریسا
کاربر دکترتو
26 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بودن دکتر ممنونم جلسه اولم بود ولی اونقدر با روح من خوب رفتار کردن که حس رهایی و ازادی بهم دست داد ممنونم واقعا پیشنهاد میشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
اولین تجربه من از ویزیت شدن پیش خانم دکتر خیلی خوب و راضی کننده بود ، تصمیم گرفتم مسیر درمانم رو با خانم دکتر ادامه بدم 🌱
ر
روژین
کاربر دکترتو
28 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خیلی عالی بود خانم دکتر من در رابطه با وسواس شدید مشکل داشتم و با چند جلسه پیش شما کاملا درمان شدم ♥️ممنونم از شماا
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
15 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خانم دکتر رک و با حوصله بودن امیدوارم منم با حرفاشون به نتیجه ای که میخوام برسم ایشالله که خیره
آ
آرمین
کاربر دکترتو
05 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر باتجربه و داشتن فن بیان عالی و با حوصله در انجام مشاوره
س
سارینا
کاربر دکترتو
01 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقن عالی بود من پیش خیلیا رفتم هیچکس مثل ایشون انقد عالی نبودن
س
سیده زهرا
کاربر دکترتو
12 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خوب بود همه چی خانم دکتر بسیار با حوصله و دقت راهنمایی میکنن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی