
قلب و عروق
اهواز
حضوری
اهواز
تلفنی
متنی
تخصص
قلب و عروق
کد نظام پزشکی
45087
سی تی آنژیوگرافی
اکو قلب جنین (اکوکاردیوگرافی جنین)
ارزیابی / درمان اختلالات مادرزادی
آنژیوپلاستی مغز کاروتید
کاشت ضربان ساز
جراحی قلب مادرزادی
آنژیوگرافیهای پیوندی
بالون دریچه میترال
ابلیشن قلبی
سونوگرافی داخل عروقی
مطب کیانپارس
تلفن مطب
422 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
هم چی خوب بود از همه بیمارها اکو میگیرد در صورتی که دکتر از نوار قلب مشکوک باشد باید مراحل بعدی تجویز سود دکتر فوق تخصص باید از نوار قلب همه چیه متوجه شود البته چون هزینه ها زیاد است بابت هزینه ها باید ملاحظه بیار انجام شود
ن
ندی
کاربر دکترتو
13 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر پیامی خیلی دکتر فهمیده خوش برخورد با وجدان هستن من خیلی ایشون قبول دارم حتی با بیمار عراقي هم مثل بقیه دکترا سو استفاده نمیکنن واقعا با وجدان مهربون فهمیده تشخیص دقیق ...وووووو خیلی چیزای خوب دیگه
ج
جواد
کاربر دکترتو
23 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
آریتم قلبی از وقتی واکسن کرونا زدم حاصل شد تا امروز من دارو استفاده میکنم از دکتر قبلی برام تجویز کرده بود فعلا دارو را اضاف کردن به جای یکی در روز 2 تاش کردن میشه گفت بهترم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
25 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام..۲ سال قبل تشخیص دکتر این بود که قلب مادرم احتیاج به باطری دارد.. عمل انجام دادند وامروز برای شارژ مجدد باطری اومدیم.تشخیص عالی بود وخیلی باشخصیت هستند
کاربر نوبت
31 تیر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام. بعداز عمل عروق قلب دچار آریتمی قلب شدم که با تشخیص بسیار درست آقا ی دکتر وکار گذاشتن باطری در سینه مشگل من کامل برطرف شدکه بنده بسیار ممنون می باشم.
ن
نصرت
کاربر دکترتو
16 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
الان نزدیک سه ساله زیرنظرشون هستم ، اریتمی دارم فعلا بادارو تونستن کنترلش کنن ، پزشک باحوصله و خوش برخوردیه و برا بیمارش ارزش قائل میشن
کاربر نوبت
19 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر قلب دیگه ای برام فنر زده بود وبعد از فنر زدن تپش قلب شدید گرفتم که معرفی شدم به دکتر پیامی وایشون برام قرص تجویز کردن که بهتر شدم
م
مهدی
کاربر دکترتو
09 مرداد 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
4
سلام برا اریتیمی قلب مراجعه کردم که متاسفاته با اخلاق جدی و بی حوصله دکتر روبرو شدم چند تا سوال ازش پرسیدم که فقط جواب یکیشونو دادن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
پزشک خوب هستن ولی من امروز نوبتم ساعت ۱۲/۳۰دقیقه بود ولی مراجعه کردم مطب تعطیل و منشی ساعت دو بیشتر اومدن اخه این چ جوره دیگه
کاربر نوبت
18 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی عالی، عمل EPS انجام دادم و اینکه تپش شدی داشتم که ایشون هم عمل رو خیلی خوب انجام دادن و هم تجویز و تشخیصشون عالی بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی