
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 15:00
تهران
50,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
98796
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب میدان ونک
تلفن مطب
112 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
08 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و وقت بخیر من برای اولین بار بود مراجعه کردم . ا همان لحظه ورود آرامشی در محیط مطب حاکم بود. برخورد منشی بسیار عالی و صبورانه بودند اگرچه زمان ویزیت که در سایت آنلاین ثبت نام میشود، در بدو ورود نیز برای هر یک از مراجعین مجددا تعیین زمان ویزیت مشخص میشود اما منشی بسیار کارآمد مدیریت میکنند . خانم دکتر که بسیار صبورانه به صحبتهای طولانی که هر یک از مراجعین میگویند گوش میکنند و بسیار تخصصی توصیههایی برای درمان بیماریشان ارائه میکنند. در مجموعه من در اولین مراجعه برای ویزیتام بسیار راضی هستم.
ک
کرامت
کاربر دکترتو
24 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
همسرم دیابت داره وبا وجود مصرف دارو، قند و چربی خونش خیلی بالا بود، خانم دکتر قاضی سعیدی با دقت، توجه و دلسوزی داروها شو عوض کردن، آزمایش و چکاپ کامل وتوصیه های مفیدی ارائه دادن که همه انجام شد و امروز برای نتیجه گیری و پیگیری میریم خدمت ایشون. خدا خیرشون بده ،بی نظیر هستن واقعا ...
پ
پیام
کاربر دکترتو
01 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من سالها مشکل هاضمه و التهاب معده داشتم و مدام ازداروهای مختلف استفاده میکردم وبارها آندوسکوپی وکلونوسکوپی انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم تا اینکه خدمت خانم دکترقاضی سعید آمدم و مشکلم برطرف شد وحدود دوسال هست که ناراحتی ازبابت هاضمه ندارم بدینوسیله ازایشان کمال تشکر رادارم.
س
سیروس
کاربر دکترتو
14 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی، دکتر بسیار خوش برخورد و محترم بودند و وقت کافی برای توضیح میذارن، حتما ایشون رو توصیه میکنم چون با ارامش برام همه چیز رو توضیح دادند، خوشحالم که باهاشون اشنا شدم و به عزیران توصیه میکنم حتما پیش ایشون برن تا خیالشون راحت شه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
31 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من بار دومم هستش که مراجعه می کنم اما از وقتی که خانم دکتر برای معاینه و بررسی می ذارن خیلیی راضی هستم خودشون هم بسیار متین و مهربان هستن انشالله بعد از دوره درمانم هن نظراتم رو می گم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
10 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار بسیار خانم دکتر کار بلد و فوق حرفهای برعکس بیشتر دکتر ها ک فقط هدفشون پول گرفتن هست خانم دکتر اصلا اینطور نیستن و خیلی خیلی پیگیر فوق حرفه ای و دلسوز
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار خوش رو هستند و صبورانه به صحبت های بیمار گوش میکنن و عالی راهنمایی میکنن، محیط مطب هم آرام و دور از تنش هست در کل نامبروان هستن 💯
م
مریم
کاربر دکترتو
05 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
اولین دکتری هستن که بدون معطلی ویزیت شدم ازمایش هایی که نوشتن کامل بود ،با صبر و دقت و حوصله و رفتار خوب شون همه موارد رو واسم توضیح دادن
کاربر نوبت
10 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر قاضی سعیدی بسیار با حوصله هستند و به خوبی به همه حرفهایم گوش کردند و از روند درمان ایشان بسیار راضی هستم و نتیجه گرفته ام.
م
ملاحت
کاربر دکترتو
21 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوش اخلاق و فوق العاده با صبر و حوصله کاملا به تک تک حرف های بیمار گوش میدم و با دقت همه جوانب رو در تشخیص در نظر میگیرند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.