
ارتوپدی
شاهرود
حضوری
شاهرود
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
141307
بورد تخصصی از دانشگاه تهران
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
مطب دکتر سیدعلی مشتاقیون
تلفن مطب
831 دیدگاه
خ
خدیجه قربانی
کاربر پذیرش 24
10 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام مادرم دراثر افتادن روی زمین دچار کمر درد شدید شده وباتوجه به اینکه ایشان هشتاد سال سن دارند به مطب دکتر مشتاقیون مراجعه کردم واز منشی محترم خواستم با آقای دکتر مشورت کرده وبرای مادرم عکس وام ار آی بنویسند ونتیجه را برای دکتر بردم وایشان نظرشان را فرمودندوبعداز معاینه مادرم فرمودندکه برای ایشان کمربند طبی سفارش بدهیم والان الحمدالله با مصرف دارو وبستنی کمربند خدا را شکر دردکمرشان کمتر شده ومی توانند کمی راه بروند. البته خودم پارسال دچار شکستگی مچ دست شدم که آقای دکتر مشتاقیون بدون جراحی باز دستم را معالجه کردندوخدارا شکر دستم خوب شده. ایشان دکتر با شخصیت وبا حوصله وهمچنین کادر ومنشی بسیار عالی ومحترم دارند.خداوند به ایشان خیر وسلامتی عطا فرماید.
ز
زهرا عرب عامری
کاربر پذیرش 24
15 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
1
باسلام من امروز برامادرم نوبت گرفته بودم برا اقای دکتر قرار بودکه ام ار ای که هفته پیش براشون نوشته بودن وامروز نگاه کنن ولی با این همه دردسر که به کلینیک نوبت گرفتیم متاسفانه اقای دکتر اصلا بهشون توجه نکردوباز گفتن برید عکس از ام ار ای بیارید والله نمیدونم مشکل از کجاست ملت اگه پول ویزیت مطب وداشته باشن خودشون وعلاف کلینیک نمیکنن یه راست میرن مطب هم توجه بیشتر میشه به دردشون وهم تواین هوای الوده دردسر کمتر میکشن خواهشا اگر تو کلینیک نوبت میدین برای رضای خداهم شده طوری ویزیت کنن که یه دعای خیری براشون کنن نه با عجله وهول هولکی
ط
طاهره عجم نوروزی
کاربر پذیرش 24
05 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
با سلام ازاقای دکترراضی ام تشخیصش درست وعالی رفتار محترمانه ازهمه لحاظ خیلی خوب ولی.... رفتار منشی شون خیلیییی بدهست با بیمارا از 8صبح تا یک بعداظهر من معطل شدم خیلییی ناراضی ام بابت حضوردانشجوها که ویزیت هربیمار کلی طول میکشید،اصلا درست نیس با دیسک کمر و گردنی که دارم این همه اونجا معطلل شدم با کلی درد برگشتم خونه . همه مشکلایی دارن که واقعا اونجا منتظر شدن براشون سخته رسیدگی بشه لطفا
ر
رضا حمامیان
کاربر پذیرش 24
07 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا امثال ایشون کم هستن زانوی شوهرم به مشکل خورده بود و دکترای دیگه با کلی ناراحتی و دعوا گفتن دیر اومدین و در لحظه باید تزریق انجام بدین اونم با هزینه های گزاف همونجا رفتیم مطب دکتر مشتاقیون ایشون با صبوری و دلگرمی جواب ما رو دادن و خدارو شکر فهمیدیم اصلا احتیاجی ب تزریق نداشته و الحمدلله الان یکساله ک شوهرم پاش خوب شده ما ک همش دعاگوشیم و ب همه هم معرفیشون کردیم
ف
فاطمه اسماعیلی
کاربر پذیرش 24
07 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر، بسیار خوش برخورد بودند زیاد معطل نسدم در مطبشون ، منشی ایشون بسیار باوقار ومحترم بودند ، فضای داخل مطب هم خوب بود ، باتوجه به مراجعین زیادی که دارن اگر صندلی انتظار بیشتری بذارن خیلی خوبه ، نحوه درمان رو پسندیدم، گوش شنوا برای صحبتهای بنده داشتند و خیلی خوب راهنمایی کردند برای کمردرد مراجعه کرده بودم و درحال ادامه درمان هستم ، برای ایشان آرزوی سلامتی دارم
کاربر پذیرش 24
15 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار خوبی هستند ،با اخلاق ،انسان دوست و با انصاف.من مچ دستم درد می کرد و دیگه داشت مزمن می شد که یکی از دوستانم ایشون را به من معرفی کردند و من تحت درمان دکتر مشتاقیون قرار گرفتم ایشون با تزریق و درمان های خاص خودشون و بسیار دلسوزانه مشکل دست منو درمان کردند به طوری که کارهای روزانه ام را از سر گرفتم.با تشکروآرزوی سلامتی و سرافرازی برای آقای دکتر
ع
عصمت حکیمى
کاربر پذیرش 24
22 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام و احترام برخورد بزرگوارانه و محترمانه به همراه توجه به صحبت هاى بیمار و درک صحبح از بیمارى و درنهایت تشخیص کاملاً صحیح از ویژگى هاى بارز جناب آقاى دکتر مشتاقیون است. تشخیص بیمارى توسط ایشان مطابق با تشخیص اساتید مرکز آموزشى، پژوهشى و درمانى آیت الله طالقانى و دانشگاه شهید بهشتى در تهران است. جناب آقاى دکتر مشتاقیون پاینده، موفق و سرفراز باشید.
کاربر پذیرش 24
15 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر که بسیار صبوروباانصاف ودلسوز هستند ایشان ویزیت دخترم را انجام دادند و بسیار دلسوزانه مراحل درمان و بهبودی و آموزش های مورد نیاز نیز بدون هیچ هزینه ای که احتمالاً دیگر همکاران دکتر بودند پرداخت هزینه بالایی برای ما متحمل میشد فقط هزینه ویزیت انجام شد آرزوی سلامتی وشادکامی برای ایشان وخانواده بزرگوارشان دارم
کاربر پذیرش 24
23 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
دکتر بسیار با اخلاق و در کارشون حرفه ای هستن ،و به مریض کاملا ارامش میدن برخورد منشی هم عالی همچنین دستیاران با تشکر از دکتر مشتاقیون و کادر حرفه ای فقط تنها چیزی که اصلا خوب نبود در زمان ویزیت من یه آقایی هم هم زمان اومدن داخل اتاق پزشک اصلا این کار درست نیست هر مریض حق داره تنها فقط با پزشک معالج اونم تنها و خصوصی صحبت کنه این حق هر بیمار هست
کاربر پذیرش 24
12 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
یکبار شکستگی روی دست و یکبار روی پا، برخورد دکتر عالی بود، در عین مهارت بالا و فوق العاده، افتادگی دکتر مشتاقیون و کادر همراهشون حیرت آور بود، من چند سال پیش از یکی از دکتر های همکار ایشان رفتارهایی دیدم و متاسفانه زیر میزی از من گرفت و کار درمان من هم کامل نشد و هنوز مشکل دارم ولی حالا که منش و ادب دکتر مشتاقیون رو دیدم برای من باور نکردنی بود.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی