
دکتری حرفهای دندانپزشکی
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 7 ساعت دیگر
تهران
150,000تومان
تخصص
دندانپزشکی
درجه علمی
دکتری حرفهای
کد نظام پزشکی
121298
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
بستن فاصله بین دندان
بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)
پرکردن دندان
جراحی زیبایی لثه
جرم گیری دندان
درمان ریشه دندان (اندودانتیکس)
دکتر نازی برهنه پوشان
تلفن مطب
16 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
28 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
به جهت ترمیم و جرم گیری رفتم . چیزی که معذب ام میکرد صحبت زیاد دکتر با منشی و سرعت پایین کار خانم دکتر بود. همش نگران بودم که حواسشون حین کار روی دندان های من پرت بشه. در عین حال حس میکردم خیلی با دقت میخوان کار انجام بدن. از مهربانی و برخورد و توضیحاته صبورانه اشون ممنونم.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من برای ترمیم و زیبایی به مطب مراجعه کردم . واقعا رفتار خانم دکتر برهنه پوشان ومنشی شون خانم قالی باف عالی بود.من هم در مطب بسیار آرامش داشتم و از کارشون هم خیلی راضی ام.خداقوت خدمتشون عرض می کنم و آرزوی موفقیت و سربلندی براشون دارم
خ
خانم
کاربر دکترتو
02 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
کار ایشون بسیار دقیق وعالی با وجدان کاری بسیار بالا رفتار واخلاق خانم دکتر ومنشی ودستیاران بسیار خوب ومهربان وصبور در محیطی امن وپراز آرامش بسیار راضی و خوشحالم که خودم ودخترام برای عصب کشی وجرمگیری وجراحی پیش ایشون اومدیم
م
مریم
کاربر دکترتو
13 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
حدود یکسال پیش عصب کشی و روکش دندانم توسط خانم دکتر انجام شد که خیلی عالی و با دقت انجام دادند.بسیار خوش برخورد و متعهد هستند. همسرم هم برای عصب کشی و پر کردن دندان به ایشان مراجعه کردن که از نتیجه کار رضایت دارند.
ن
نگار
کاربر دکترتو
20 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر برهنه پوشان خودشون یه آرامش خاصی دارن که همون رو به شما هم منتقل میکنن،در کارشون هم بسیار ماهرن و من تجربه ی خوبی از مراجعه به مطبشون دارم.منشی بسیار بااخلاق و خوشرویی هم دارن.
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
07 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت جرمگیری دندان های خودم و پوسیدگی دندان همسرم مراجعه کردم که خیلی عالی روند درمانی انجام شد. خوش برخورد بودند و با دقت زیاد و در فضایی مناسب کار ما انجام شد. با تشکر
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
15 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دندون شکسته داشتم و عصب کشی هر دکتری بود میگفت ایمپلنت ولی نگم از صبر آرامش دکتر و تخصصی و مهارت در کل بینظیر. بود
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت جرمگیری و مشکلات ترمیمی مراجعه کردم و از صبر و حوصله و ارائه توضیحات کامل جهت روند درمان راضی بودم
ا
امیر
کاربر دکترتو
13 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت اندو قدامی مراجعه کردم و راضی از روند درمان هستم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بودن و برای مراجعه بعدی هم وقت گرفتم ممنون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
دندانپزشکی ترمیمی
عصب کشی دندان
ترمیم دندان
اندو دندان
روت کانال