
ارتوپدی
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
116887
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
مطب دکتر علیرضا مؤثر
تلفن مطب
878 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
25 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، بنده چند وقت پیش بمدت 2 ماه درگیر کارهای درمان یکی از بستگان بودم، خدا رو شکر و به همت پزشکان متخصص کار بخوبی پیش رفت اما در آخرین ویزیتی که دکتر دستور به انجام داده بودند با رفتار خیلی زشت و زننده منشی روبرو شدم نه تنها با شخص من با اکثر بیماران حتی در نوبت های قبل هم این رفتار را با بیماران دیگر مشاهده کرده بودم، که باعث شد خستگی این دو ماه تلاش در خاطره ام باقی بماند. از پزشکان محترم یک درخواست دارم چرا برای نوبت دهی از دستگاههای نوبت دهی روزانه که در بانکها موجود است، استفاده نمیکنید و یک تلفن گویا برای مواقعی که مطب تعطیل است و همین طور از دانشجویان پزشکی یا پزشکان جوان برای ویزیت اولیه، که اگر بیمار مرتبط به تخصص شما نبود به پزشکی دیگر ارجاع دهند. اکثر افرادی که به عنوان منشی انتخاب میکنید افرادی هستند که حتی برای کنکور خود نتوانستند برنامه ریزی کنند و هیچ سواد دانشگاهی ندارند یا از دانشگاه های درجه سه مدرکی نامرتبط دارند، چطور یک پزشک متخصص انتظار دارد چنین فردی برای او و بیمارانش برنامه ریزی کند. کسی که حتی کلمات تخصصی را نمی توانند درست بیان کنند. امید است پزشکان محترم به این درخواست ما مراجعه کنندگان توجه فرمایند. به امید به روزی.
آ
آذر موسوی
کاربر پذیرش 24
06 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام . من و مادرم امروز رفتیم پیش آقای دکتر . مادر من کم پیش میاد ک از دکتری خوب بگه. آقای دکتر موثر انقدر خوب خوش اخلاق و انسانی برخورد کردن ک مادر من هنوز از داروهاش استفاده نکرده چنان آرامشی دارن ک مدام آقای دکتر و دعا میکنن و عمده تفاوت شون با بقیه دکترا اینه ک ضمن اینکه تشخیصشون عالیه باعث میشن خیلی از هزینه های گزاف تشخیص رو دوش بیمار سنگینی نکنه . ایشون واقعا پزشک باسواد متخصص خبره و با اخلاقی هستن ک آنچه خوبان همه دارند ایشون یکجا دارند. برخورد منشیشون هم عالی بود . آرزوی توفیق و سلامتی واسه خودشون و کادرشون و داریم
کاربر پذیرش 24
24 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من دستم لای درب حیاط مونده بود رفتم اورژانس عکس گرفتن و دکتر اورژانس گفتن شکستگی در رفتگی نداره ولی دستم همچنان درد میکرد آقای دکتر علیرضا مؤثر بسیار دقیق عکس دستم رو بررسی کردن و جای شکستگی دستم رو ک خیلی هم کوچولو بود و دکتر اورژانس متوجه اش نشده بود رو دقیق نشون دادن و برای ادامه درمان راهنمایی کردن ازشون ممنونم خیلی خیلی سریع در حد دو سه دقیقه بعد از پرداخت آنلاین شدن و جواب منو دادند🌹🙏🏻 با آرزوی سلامتی و تندرستی برای آقای دکتر 🙏🏻🙏🏻
آ
آمنه جرگونی
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام به همراهان پذیرش 24 از ساری هستم،با مشکل درد زیر زانو مواجه شده بودم، دسترسی به جایی نداشتم، با آقای دکتر موثر ویزیت آنلاین و تلفنی داشتم، دکتری خوش برخورد و با راهنمایی عالی و ویزیت و دادن کد رهگیری،رادیولوژی انجام دادم. جواب رادیولوژی رو هم تو واتساپ براشون ارسال کردم. با کمال خونگرمی و مهربانی جواب رادیولوژی رو بهم گفتند و راهنمایی کردن. از آقای دکتر کمال تقدیر و تشکر را دارم. و به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم.
کاربر پذیرش 24
16 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر علیرضا مؤثر بسیار با تجریه و عالی هستند، برای اولین بار به طور اتفاقی پیداشون کردم،تماس آنلاین گرفتم، با توضیحاتی که درباره درد زانوهام گفتم،برام ام ار آی با کد رهگیری فرستادن،جواب رو براشون واتساپ کردم،بهم دارو تجویز کردن، عالی بود،داروهای گیاهی ولی خارجی دادن واقعا زانوهامو خوب جواب داد. دمشون گرم، انشاءلله همیشه سلامت باشن و تندرست،به عزیزان آقای دکتر علیرضا مؤثر رو پیشنهاد میکنم .
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پای دخترم ضرب دیده بود و توی شهرستان دکتر ارتوپدی نبود و ما خیلی نگران بودیم، پزشک عمومی گفتن فکر میکنم پا ترک برداشته و متاسفانه امکان گچ گرفتن هم نبود من از آقای دکتر نوبت ویزیت آنلاین گرفتم و ایشون در کمترین زمان و بسیار دقیق عکس رو بررسی کردن و مارو راهنمایی کردن خداروشکر پای دخترم مشکلی نداشت واقعا از حسن برخورد و توجه زیاد آقای دکتر ممنونم🙏🏻 امیدوارم همیشه سلامت باشن🌹
آ
آمنه جرگونی
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام به همراهان گرامی و ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکترمؤثر عزیز از ساری هستم،از درد زیر زانو رنج میبرم.دسترسی به جایی نداشتم. در کمتر از یک دقیقه با آقای دکتر تماس تلفنی گرفتم وبا کمال مهربانی راهنمایی و ویزیت شدم. و در کمتر از 30 ثانیه کد رهگیری گرفتم و به رادیولوژی رفتم. بعد جواب رادیولوژی رو براشون واتساپ کردم و در آنجا هم زحمت کشیدند با متانت و خونگرمی دستورات لازم را دادند.
کاربر پذیرش 24
03 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
چندین روز بود که از ناحیهزانوی چپم درد شدید داشتم چند جور مسکن خوردم اصلا تاثیر نداشت روغنهای گیاهی مختلف را میملیدم تاثیر چندانی نداشت ..بدلیل مشغله زیاد فرصت دکتر رفتن را هم نداشتم چونکه حداقل باید یه نصفه روز علاف رفت و آمد دکتر رفتنم میشدم ...یهو یاد ۲۴ افتادم (قبلن هم باهاتون تماس داشتم ) خلاصه تماس گرفتم فعلا فقط یکی از قرصهای را مصرف کردم و دردم خیلی کمتر شده ..متشکرم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
درود ! سال نو مبارک ! صبوری و بردباری دکتر عالی بود راهنمایی شون عالی بود . فقط شفاها دارو تجویز فرمودند و تاکید کردند که با ارسال کد از جانب ایشون ، داروها رو از داروخانه تهیه و مصرف کنم . اما هیچ کدی ارسال نشده و اساسا نمی دونم کد رو از طریق اپلیکیشن خاصی ارسال خواهند کرد یا پیامک معمولی !!!! اگر جسارتا تکلیف داروهایم معلوم کنید سپاسگزار خواهم بود . بااحترام !🌷
م
محبوبه صباغی
کاربر پذیرش 24
19 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
همه چیز عالی بود هم نحوه ویزیت که کمتر از نیم ساعت نوبتم شد رفتار پرسنل و امکانات رفاهی مطب عالی بود از او همه مهمتر رفتار و اخلاق و صبر و حوصله جناب دکتر بسیار خوب و عالی بود . ان شاءالله که نتیجه تشخیصش هم عالی باشه چون اولین بار بود که مراجعه کردم . درضمن اینکه همه چیز از جمله رادیولوژی و آزمایشگاه در همان ساختمان بود بسیار عالی بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی