
تغذیه
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
تغذیه
کد نظام پزشکی
ت-1670
حرکات اصلاحی
گرفتگی (اسپاسم) کمر
الکتروتراپی
مشکلات کمر
گرفتگی (اسپاسم) گردن
اسپاسم، گرفتگی عضلات و درد عضلانی
پیریفورمیس
ماساژ کایروپراکتیک
توانبخشی ورزشی
درد پاشنه
مطب بلوار پاسداران
تلفن مطب
35 دیدگاه
ز
زهرا
کاربر دکترتو
02 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
همه چیز عالی بود . من برای مشکل مادرم رفته بودم و خانم دکتر بسیار با دقت و صبورانه گوش دادن و حتی رفته بودن بعدش از دارو خونه برای من سوال کرده بودن. منشی هم بسیار مهربون و خوش اخلاق بودن . در کل عالی بود و خیلی راضی بودم .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
03 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای اضافه وزن و چاقی مراجعه کردم درمدت ۶ ماه ۱۸ کیلوگرم وزن کم کردم ، در این مدت از دستگاههای موضعی لاغری هم استفاده کردم که همزمان کاهش سایز خوبی رو هم داشتم تشکر میکنم از زحمات خانم دکتر و پیگیریهاشون.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برادرم شیمی درمانی میشد و میلی برای خوردن نداشت با راهنمایی های تغذیه ای خانم دکتر دوره ریکاوری به خوبی طی شد ،برادرم در خطر سوءتغذیه شدن بود ،تشکر میکنم ازخانم دکتر مهربون و دلسوز .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت کاهش وزن مراجعه کردم.قبل از این به متخصصان تغذیه زیادی مراجعه کرده بودم اما برنامه غذاییشون قابل اجرا نبود ،برنامه غذایی ایشون بسیار راحت و در دسترس بود.این پزشک را توصیه میکنم
ن
نیره
کاربر دکترتو
20 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و وقت بخیر من برای تغذیه کودکم مراجعه کردم دکتر دارو دادن منتظرم ببینم چه نتیجه ای حاصل میشه خانم دکتر برخورد خیلی خوبی داشتند و ارتباط سازی عالی و با حوصله و مهربون بودند
س
سمیه
کاربر دکترتو
02 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
تا حالا مشاوره تغذیه به این دقت و توجه ندیدم . دیابت داشتم چندین مرتبه به متخصص تغذیه مراجعه کردم و نتیجه نگرفتم . اما الان که دوماه هست زیر نظر ایشون هستم قندخونم به خوبی کنترل شد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم دچار بی اشتهایی عصبی شده بود و کاهش وزن شدیدپیدا کرده بود . به خانم دکتر مراجعه کردم .بسیار خوش برخورد بودند . ایشالا که نتیجه بگیرم و ویزیت ایشون رو ادامه بدم.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
من واسه رژیم مناسب جهت بیماری قند وکاهش وزن رفتم تقریبا 11 کیلو تو 3 ماه کم کردم و قندم هم اومده 103 الان دارم رژیم تثبیتی و مناسب کبد میگیرم حتما پیشنهاد میکنم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
پسرم دیابت نوع ۱ داشت و خیلی در درمانش مقاومت میکرد ،خانم دکتر براش برنامه غذایی خوبی نوشتن که قند خونش به خوبی کنترل شده و الان خداروشکر مشکلی نداره
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای اضافه وزن رفتم پیش خانم دکتر...واقعاخیلی صبور و خوش اخلاق هستن..از نتیجه رژیمم واقعا راضیم عالی هست..اصلا رژیمی که میدن سخت نیست
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی