
دندانپزشکی کودکان
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
دندانپزشکی کودکان
کد نظام پزشکی
127730
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب قصرالدشت
تلفن مطب
63 دیدگاه
ر
رضوان
کاربر دکترتو
03 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با عرض سلام و خسته نباشید ب شما دوستان عزیز من چندین بار دخترم رو برا دندانپزشکی ب مطب بردم خیلی از کار خانم دکتر راضی هستم هم از کار ایشون هم از اخلاقشون با بچه ها خیلی خوبه طوری با بچه صحبت میکنه که بچه دیگه ترسی برا کشیدن یا پر کردن دندان ندارد..
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار مودب و صبور بودند و با بچه ها خیلی خوب در حین درمان صحبت میکنن. فقط آمپول بی حسی که میزنن، بچه ها دردشون می گیره. البته قبلشم ژل بی حسی میزنن. اگر ژل بیشتر بزنن، دیگه بچه ها دردشون نمی گیره و از دندانپزشکی فراری نمیشن
ا
الین
کاربر دکترتو
06 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
یک جلسه مراجعه به مطب درخواست OPG بررسی توسط پزشک معرفی به بیمارستان قلب الزهرا جهت دریافت نوبت در تایم مشخص شده توسط بیمارستان دندان های پوسیده طی بیهوشی ۲ساعته اصلاح گردید
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار و برخورد خانم دکتر عااالی بود....بین دندونای دخترم فاصله هست...خانم دکتر عکس نوشتن...و گفتن ک طوری نیس...گفتن ک باید سن ۱۵ سالگی ارتودنسی بشه
ه
هستی
کاربر دکترتو
08 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار با تجربه و مهربان و همچنین خوش اخلاق بودند و البته در کار خود بسیار ماهر بودند و جا داره اینجا هم ازشون بابت خدمات عالی شون تشکر کنم
پ
پگاه
کاربر دکترتو
05 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار مهربان،صبور و متواضع بودن.دندونای پسرم رو معاینه کردن .اولش میترسید اما با برخورد خوب خانم دکتر معاینه شد بازی براش.
کاربر نوبت
21 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ویزیت اول بچه دو ساله پزشک حاذق و با حوصله و منصفی بودند. نظرشان این بود فعلا کارخاصی نیاز نیست چهار ماه بعد مراجعه کنیم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار مکان آرامش بخش، برخورد منشی عالی، اخلاق خاتم دکتر بینظیر، تبحر بیست
ز
زهرا
کاربر دکترتو
03 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کیست لثه فرزندم به خانم دکتر مراجعه کردیم که به خوبی تشخیص دادند
س
سید مهدی
کاربر دکترتو
13 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
با سلام ، مراجعه به مطب جهت پر کردن و عصب کشی کشیدن کودک ۸ ساله
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی