
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 2 ساعت دیگر
تهران
420,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
76004
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب شهرک غرب
تلفن مطب
مطب اشرفی اصفهانی
تلفن مطب
569 دیدگاه
ح
حسنا
کاربر دکترتو
12 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خواهر من تو تبریز رفته بود پیش پزشکی گفته بودند سرطان تیروئید داری خواهرم بنده خدا هم ناامید شده بود از زندگی/خواهرمو آوردم تهران اومدیم پیش دکتر درویشی،اولا که برخوردشون شاهکار بود امیدی که به بیمار میدن،ثانیا کل تشخیص های دکترای تبریز رو گذاشتن کنار و خودشون مارو ارجاع دادن به رادیولوژی و آزمایشگاه فوق حرفه ای و تخصصی شون ما جواب رو گرفتیم و خانم دکتر گفتن هیییییچ سرطانی درکار نیس/خدایا خواهرم به زندگی برگشت عالی هستی خانم دکتر عاااالی هستی
م
مینا
کاربر دکترتو
20 خرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
ضمن برخورداري از علم و دانش پزشكي و تسلط اين پزشك محترم و زيبا و علاقه و عشقي كه به حرفه خود كه درمان است دارد با روح ارام و با اخلاق بسيار محترمانه خود با بيماران خود برخورد دارد ما عاشق اين پزشك عزيز و زيبا و محترم هستيم از درمان و تشخيص اين پزشك محترم بسيار راضي هستيم اميدوارم از اين پزشكان با دانش و اخلاق در سرزمين من بسيار باشند 🥰🥰🥰🥰🥰♥️♥️♥️💋💋♥️🥰
کاربر نوبت
19 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای ریزش مو شدید پیش خانم دکتر درویشی ویزیت شدم ، ایشون فوق العاده دکتر خوبی هستند ، تشخیصش ایشون عااااااالی بود ، با نسخه ای که دادند در مدت یک ماه ریزش موی من کاملا قطع شد و ظرف مدت چهار ماه ، موهای ریخته شده در حال دراومدنه ، کف سرم موهای یک یا دو سانتی دراومده ، در کل فوق العاده بودن
آ
آرش
کاربر دکترتو
19 تیر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
من واقعا از دکتر از درجه اول بخاطر نوع معالجه صحیح و بی عیب و نقصشون خییلی راضی بودم وکاملا بیماری رو برای بیمار شفاف سازی و راههای درمانی رو نکته به نکته برای بیمار توضیح میدهد همچنین برخورد شیرین دکتر نسبت به بیمار ..من واقعا راضی بودم واز ته دل میگم خانم دکتر خسته نباشید
ع
علیرضا
کاربر دکترتو
21 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعااااا خانوم دکتر تشخیص و تجویزش که مهمترین خواسته بیمار و مراجعه کننده هستش،عالی عالی هستش،من خیلی ناراحت بودم که ایشون مدتی خارج ازایران بودندو بسیار خرسند و خوشحال شدم بابت اینکه مجددمیتونم از تخصص ایشون بهره مند شم،بامسئولیت و با وجدان هستند،شکر وجودشون💞
کاربر نوبت
10 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام و وقت بخیر من تحت نظر خیلی از پزشکان بسیار مطرح تهران درمان میشدم اما نتیجه نمیگرفتم تا مادرم مبتلا به قند شد و رفت پیش ایشون الان حدود هفت سال تحت درمان ایشونم هم قندم هم تیذوییدم کنترل شده دکتر مهربان با وجدان و واقعا متخصص خدا عمر طولانی بده
ع
علیرضا
کاربر دکترتو
01 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خیلی خوشحالم خانم دکتر مجدد به ایران بازگشتند چرا که من قبلا بیمارایشون بودم و بسیار راضی و کاملا حس خوبی از ایشون داشتم،به این حتما حتما ایشون رو پیشنهاد میکنم بسیار کارا هستند درتخصصشون ،منشی فوق العاده محترم و همه چیز بسیار عالی👌👌👌
کاربر نوبت
11 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دیابت داشتم و خداروشکر بعداز کلی مراجعه به پزشکان دیگه در شهرستان اصلا نتیجه ای نگرفتم و تا این که خداوند کمک کرد و فرشته ی مهربونی ها خانم دکتر رو به من معرفی کردند و خانم دکتر باعث شد با تجویز داروهاش قندم رو کنترل و به زندگی امیدوار شدم
ط
طاهره
کاربر دکترتو
26 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار خوب با اخلاق و از نظر علم پزشکی فوق العاده باتجربه دوساله تحت نظر خانم دکتر درویشی هستیم کاش ما در گیلان خودمان همچین پزشکی داشتیم برای پزشک خودم خانم دکتر درویشی ارزوی صحت سلامتی و موفقیت از خداوند بزرگ مهربان خواستارم
ع
علیرضا
کاربر دکترتو
30 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
خوب به نظر میرسند ایشون ازتجربه کافی و وافی برخوردارن درضمن باسعه صدر وپرسش وپاسخ سعی در شناساندن ودرک درست بیماری فرد مراجعه کننده دارن درنتیجه باتخصصی که دارن سعی در بهتر نتیجه گرفتن ومداوای دقیق مریضی فرد دارن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.