
مغز و اعصاب (نورولوژی)
بوشهر
حضوری
بوشهر
تلفنی
متنی
تخصص
مغز و اعصاب (نورولوژی)
کد نظام پزشکی
105692
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب خیابان سنگی
تلفن مطب
105 دیدگاه
ا
اصغر
کاربر دکترتو
30 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای سرگیجه شدید به دکتر مراجعه کردم، تشخیصشون رو در مورد علت بیماریم بهم گفتن، از امشب شروع میکنم به مصرف دارو تا ببینم درمانم چطور پیش میره. ازبس خانم مرادی خوش برخورد و باحوصله با بیمار رفتار میکنند که نیمی از بیماری من همونجا خوب شد به خدا. درود بر خانم دکتر
س
سیده حمیده
کاربر دکترتو
23 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من چند ساله مادرم زیر نظرشون بودن و الحمدالله خوب شدن ...خودمم ک چند وقت زیر نظرشون هستم خیلی راضیم .برای همین به دوستام و فامیل معرفی کردم و آمدن زیر نظر خانم دکتر ...اخلاقشون خوبه خیلی مهربونن واقعا دکتر خوبی هستن ... انشاالله سالم و تندرست باشن🌺
ر
رضا
کاربر دکترتو
27 بهمن 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
دکتر تقریبا با یک ساعت تاخیر آمدند ، در ویزیت بیمار بسیار عجول بودند و توضیح کافی نمی دادند منشی رفتار قابل قبولی داشتند ، محیط مطب بسیار شلوغ و فضای ناکافی و فاقد صندلی کافی و امکانات رفاهی اولیه مثل آبسرد کن و .. بود .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
16 مرداد 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
متاسفانه آسانسور مشکل داشت و اکثر بیماران هم کمردرد داشتن و مشکل راه پله زدن خود من سه طبقه رو پله زدم. سالن انتظار مربوط به دوتا پزشک خانم مرادی و آقای جوکار که ازدحام جمعیت و فضا کم و جا برا نشستن وجود نداشت
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر صبور و مهربون و متواضع و قشنگ به حرف بیمار گوش میدن دارو نوشتن مصرف کنم ان شاالله بهتر بشم از لحاظ برخورد عالی بودن ان ساالله که تشخیص سون مثل برخوردشون عالی باشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
27 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی هستن و تشخیص دقیقی دارند و تنها مطبی بود که نوبت اینترنتی واقعا نقش داشت توی نوبت دهی بقیه مطب ها اصلا نوبت اینترنتی در نظر گرفته نمیشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
14 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
محیط مطب آرامبخش وهوای مطبوع شخص دکتر بسیار باتجربه حاذق وبا حوصله وخوش بر خورد بودند منشی مطب هم با احترام ورعایت نوبت برخورد کردند
ج
جاوید
کاربر دکترتو
03 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر به جرات یکی از افتخارات شهر هم از لحاظ برخورد حرفه ای هم تجویز و نظرات و منشی هم هیچ برخورد نامتعارفی نداشت
ن
نگار
کاربر دکترتو
02 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خيلي دكتر خوبي هستن مادر من پاركينسون داشتن و تشخيص دادن دارو تجويز كردن و الان مادرم خيلي خوب شدن خيلي راضي بودم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدر و مادرم زیر نظر خانم دکتر مرادی هستن و برای چکاب بردمشون پیش خانم دکتر و ازشون خیلی راضی هستیم خدا خیرشون بده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی