
گوش، حلق و بینی
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
گوش، حلق و بینی
کد نظام پزشکی
111488
مشکل تار صوتی
جراحی میکرو گوش
بیماری منیر
تاخیر گفتار
پاکسازی گلو
جراحی پلاستیک زیبایی گوش (اتوپلاستی)
از دست دادن بویایی (آنوسمی)
حنجره
التهاب اعصاب (نوریت)
ناشنوایی
مطب گلسار
تلفن مطب
166 دیدگاه
کاربر نوبت
19 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با گوش پاکن گوشم رو تمیز میکردم که ذرات خارجی داخل گوشم رفت و سطح شنواییم پایین اومد ایشون با تجویز قطره و در نهایت با ساکشن گوشم مشکلم رو برطرف کردند ، ازشون سپاسگزارم ،ایشون خیلی صبور و خوش اخلاق هستند ،پیشنهاد میکنم ایشون رو دکتر خودتون انتخاب کنید.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دفعه دومی که مطب خانم دکتر میرم این دفعه پسرم رو بردم غدد لنفاویش ورم داشت و دکتر قبلی خیلی منو نگران کرده بود. ایشون با تشخیص عالی و توضیحات کامل با خوشروئی تمام و با همدلی و مهربانانه با پسرم صحبت کردن و همه نگرانی من برطرف شد
ع
علی
کاربر دکترتو
08 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
حسنی ام ….برای مادر خانم مراجعه داشتم و خودمم نوبت گرفتم…. رفتار بی تکلف و بدون غرور و تکبر و به نظر عاشق و علاقمند به کار حرفه ای بودن و به نظرم دکتر حاذق وکاربلدی هستن
م
مهرشاد
کاربر دکترتو
02 مهر 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
من وقت آنلاین از سایت گرفتم نه تنها من بلکه ده ها نفر...دیگه هم منتظر موندیم که هیچکی پاسخگو نبود و مطبم باز نشد ظاهرا وقت مردم برای این اشخاص مهم نبود.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
31 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
محیطی آرام و منشی باشخصیت و خانم دکتر با سواد و محترمی بودن که خیلی خوش برخورد بودن و کامل توضیح دادن و کلی هم راهنماییم کرد واقعا کارشون خیلی درسته
کاربر نوبت
06 بهمن 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر مهربون و حرفه ای هستن، من ممنونم ازشون بابت راهنمایی ها و عمل بینی راحت و خوبی که داشتم، واقعا راضیم و واقعا ممنونشون هستم
کاربر نوبت
27 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
از تخصص ومهارتش که همه تعریف میکردن و ما هم مشاهده کردیم ولی مهمتر اخلاقش هست که بسیار متواضع و خوش اخلاقه،خدا حفظش کنه
کاربر نوبت
21 آبان 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
خواهرام گرفتگی گوش داشتن ،بعداز معاینه و تجویز قطره و شستشوی گوش گرفتگی برطرف شد ،بسیار دکتر خوش اخلاق و مجربی هستن
م
مینو میترا
کاربر دکترتو
07 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
تشخیص های ایشون عالیه و در عین حال بسیار مودب و صبور هستند یعنی هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاقی عالی هستند.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و اخلاق مدار،باصبر و حوصله و کاربلد. برام ساکشن گوش انجام دادند و راضی بودم.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی