
تغذیه
کرمان
حضوری
کرمان
تلفنی
متنی
تخصص
تغذیه
کد نظام پزشکی
ت-1891
حرکات اصلاحی
گرفتگی (اسپاسم) کمر
الکتروتراپی
مشکلات کمر
گرفتگی (اسپاسم) گردن
اسپاسم، گرفتگی عضلات و درد عضلانی
پیریفورمیس
ماساژ کایروپراکتیک
توانبخشی ورزشی
درد پاشنه
مطب خیابان شریعتی
تلفن مطب
119 دیدگاه
ع
علی رضا
کاربر دکترتو
31 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام اول اینکه پزشک بسیار باتجربه و بسیار با حوصله و هر چقدر طول بکشه دقیقا حرفهای ادمو گوش میکنن و باحوصله جواب ادمو میدن و اگر به حرفهایی میزنن دقیق عمل کنید واقعا واقعا نتیجه میگیرید چون خودم الان برای لاغری اومدم و دارم نتیجه کارشون رو میبینم به نظر من دکتر خیلی خوبی هستن انشالله همیشه سالم و خوب باشن همچین دکترهای خوبی یاعلی
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
رژیم انلاین، طی دو دوره حدود 27کیلوکاهش وزن داشتم، که باطی کردن مراحل بارداری مجدد برای دوران شیردهی رژیم دریافت کردم، اونقدر با دقت طراحی رژیم میکنن که حس نمیکنید انلاینه، واینقدر با حوصله کارشناس تغذیه پاسخگو هستن که همچی مطابق با خواسته ما پیش میره، موفق باشن انشالله.
م
مطهره
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم دکتر واقعا بی نظیر هستن من که با دیدنشون بهترین انرژی میگیرم قشنگ توضیح میدم و از همه مهمتر قشنگ به حرفت گوش میدن تا بهترین برنامه برات بچینه منو غذایی هرچی تو سفره خودت خورده میشه به کار میگیره ارزو بهترین ها رو برای خانم دکتر دارم
ف
فرشته
کاربر دکترتو
19 آبان 1399
این پزشک را توصیه میکنم
4
بر اساس صحبتها درتجویز دارو ورژیم ومدارک علمی ایشون دیدم واقعا علم اینکار رو دارن وبراساس گفتهای دوستانوبعضی از مراجعین ودنبال کردن پیحشون در اینستامتوجه پیگیری ودقت ایشون برای مراجعه کنندهاشون شدم ،براشون سلامت وپیروزی ارزومندم
ن
نادیا
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
به شدت پیشنهاد میکنم حتما حتما اگه توی کرمان چه به صورت آنلاین چه به صورت حضوری خواستین برین دکتر تغذیه حتما خانم دکتر احمدی انتخاب کنید علاوه بر خوش اخلاق بودن هستن تیم کاملا خفن دارن که واقعا پشتیبانی خوبی دارن
پ
پریسا
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد بسیار عالی و محترمانهی پزشک و منشیهای عزیز مطب و طراحی رژیمهای عالی و متنوع متناسب با غذای سفرهی معمولی. اینقدر عالی هستن که بعد دوسال، هنوز هم انتخاب اول و آخر من هستن. پیشنهاد میشه شدیدااااا
ا
اسما
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاقی هستند..تنها مطبی هستند که برخورد پرسنل ودکترش عالی هست و مجهز به دستگاه های پیشرفته میباشد..من ده ساله تحت نظر این دکتر هستم.وخیلی ازشون راضی هستم ...
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا بینظیر بودین از پیگیری خانم دکتر و بهترین برخورد در کمال نا امیدی به من اراده دادن تا خودمو بیشتر دوست داشته باشم مچکر از خانم احمدی عزیز از وزن 107 ب وزن 81 رسیدم عالی بودین
ر
راضیه
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بی نظیر بود همه چی دکتر خیلی مهربان و دوست داشتنی هستش همین طور منشی های مطبشون با حوصله و صبور من برای افزایش وزن رفتم و توی ی مدت کم کلی افزایش وزن داشتم کارشون فوق العاده است
ز
زهرا
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر خوبی هستن خانم دکتر فاعزه احمدی توصیه میکنم حتما برای رژیم چه چاقی و چه لاغری بهشون مراجعه کنید حتما رفتار همه پرسنل عالی بود و من نتیجه گرفتم❤️ممنونم ازتون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی