
دکتری حرفهای دندانپزشکی
تبریز
حضوری
اولین نوبت خالی: 07 تیر - 17:00
تبریز
150,000تومان
تخصص
دندانپزشکی
درجه علمی
دکتری حرفهای
کد نظام پزشکی
210362
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
دکتر نازنین رستمی خلجان
تلفن مطب
41 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
17 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بعد از تموم شدن کار براشون خیلی مهمه که مشکلی نداشته باشیم چه از نظر درد چه از نظر راحتی و اینکه باعث میشن هیچگونه استرسی نداشته باشیم،چون تجربه ی بدی از دندانپزشکی داشتم و چندین سال نرفته بودم دندونپزشکی از ترسم.من و دوستانم و خانواده م از مراغه میایم تبریز خانم دکتر برامون کار میکنم و واقعا این همه راه رفتن ارزشش رو داره چون خیلی بهشون اطمینان داریم هم از نظر موادی که استفاده میکنم و هم تمیزی مطبشون
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
09 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر عزیز، واقعاً نمیدونم چه جوری تشکر کنم.😍😍 پسرم که همیشه با اولین بوی مطب دندانپزشکی شروع به گریه میکرد، امروز توی مطب شما انگار تو زمین بازی بود و حالا هی میپرسه که مامان دکترم رو کی دوباره میبینیم؟😍 این یعنی همهٔ استرسهای قبلیش رفته واقعا رفتارتون با بچه ها عالییییه 😍🙏🏽🙏🏽🙏🏽
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دندونم رو جوری پر کردن که ااصلا معلول نیس پر شده ،قبلا دندونم و جای دیگه پر کرده بودم ولی موقع نخ دندون کشیدن پاره میشد و غذا گیر میکرد همش،ولی دنونی که خانم دکتر پر کردن اصلا با دندونای طبیعیم فرقی نداره،ممنونم ازشون
م
معصومه
کاربر دکترتو
09 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مهربونی و صبرِ بینظیر خانم دکتر رو باید دید!😍 بعد از کلی بدقلقی و گریه در مطبهای دیگه، باورکردنی نبود که پسرم امروز اینقدر راحت روی صندلی نشست و اجازه معاینه داد دقت و حوصلهی شما معجزه کرد ❤️
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم ۵ سالشه و تقریبا پیش همه دندونپزشکی برده بودم ولی همکاری نمیکرد نمیخواستم تحت بیهوشی کار کنن براش، خانم دکتر خیلی با حوصله دخترمو آروم کرد و براش دندونش عصب کشی کرد خیلی حرفه این تو کارشون
آ
آراز
کاربر دکترتو
20 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلا وقتتون بخیر باشهمن پیش دکتر رستمی عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم واقعا از کارشون راضی بودم بسیار حرفه ای هستن در کارشون با حوصلهو صبوری تمام سوالهامو جواب دادن ممنونم ازشون
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی ممنون از زحمات خانم دکتر- در جای دیگه کامپوزیت کرده بودم راضی نبودم. اما این دفعه کامپوزیت دندان هام بسیار عالی شده. کارشون واقعا حرف نداره. بسیار کاربلد و خوش اخلاق هستند.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
17 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
احترام به بیمار برای این مجموعه خیلی مهمه محیطشونم آروم و تمیزه و خانم دکتر خیلی بادقت کارمو انجام دادن و من ازشون خواستم کارو تو دوربین بهم نشون بدن با روی باز قبول کردن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
09 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم از دندانپزشکی وحشت داشت، اما با بیحسی دیجیتال حتی متوجه نشد دندانش کشیده شد! بدون سوزن و درد، فقط یک کلیک و تمام! 👏 ممنون از روشهای مدرن خانم دکتر کار بلد🙏🏻
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی ممنونم از خانم دکتر عزیز برای تشخیص دقیق و درمان عالیشون که به بهترین شکل دندونم رو عصب کشی کردند. منو از درد خیلی شدید و خطر از دست دادن دندون نجات دادن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.